خبرگزاری کار ایران

مشغول مذاکره با وکیل برانکو هستیم

انصاری‌فرد: از کالدرون حمایت می‌کنیم/ قرار نیست جونیور را کنار بگذاریم/ تا نیم فصل امکان تقویت خط حمله وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۲۲

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه و شکست مقابل شهر خودرو صحبت کرد.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدارش با بازیکنان تیم امید پرسپولیس پیش از بازی امروزشان اظهار داشت: قبل از دربی امیدها به تمرینات رفتیم و به بازیکنان دلگرمی دادیم. ما می‌دانیم که مربیان و بازیکنان پایه یازده ماه است دریافتی نداشته‌اند و باید حق و حقوق آنها را داد و بنده هم قول دادم این اتفاق رخ دهد. امروز هم بعد از بهشت زهرا به محل دربی امیدها آمدیم تا دلگرمی و نقطه امیدی برای بازیکنان باشد.  برای آکادمی برنامه‌هایی داریم و برنامه‌‌ریزی ها در حال انجام است.

وی در مورد تغییرات در راس تیم امید هم گفت: در مجموع تصمیم به تغییرات در کادرفنی امید گرفته شد و آقای منصور هاشمی سرمربی فصل گذشته تیم جوانان پرسپولیس که این فصل دستیار آقای حلالی بوده اند با نظر مسوولان آکادمی و تصمیم ما  جایگزین سرمربی قبلی شده‌اند. امیدواریم تیم امید پرسپولیس بتواند نتایج بهتری بگیرد و در جدول جایگاه بهتری داشته باشد. این تیم باید در نیم فصل تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل شهر خودرو هم گفت: تیم پرسپولیس در مشهد خوب بازی کرد ولی دقیقه نود و سه غافلگیر شد. به نظرم حق ما به هیچ وجه در این بازی باخت نبود و در حال حاضر هم عقیده داریم آقای کالدرون نیاز به زمان دارند و باید به مربی فرصت داد تا بتواند برنامه های خود را پیاده کند.

انصاری‌فرد در مورد مشکل اصلی پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و این هم با تلاش و برنامه ریزی حل می شود. علیپور دیروز خوب بازی کرد و تلاش زیادی داشت. او سرمایه پرسپولیس است و باید از او حمایت شود. او تحت فشار است و به نظرم علیپور نیار به یک گل دارد تا با فشار روحی کمتری به میدان برود. شک ندارم زمانی که پای او به گل باز شود عملکرد بهتری هم خواهد داشت.

وی در مورد امکان جذب بازیکن جدید هم خاطرنشان کرد: چون لیست بزرگسالان  تیم پر است امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد و فسخ قرارداد با بازیکنی هم منجر به خالی شدن لیست نمی شود اما تلاش خواهیم کرد نیم فصل از سهمیه موجود استفاده کنیم و طبق نظر سرمربی تیم را در بخش خط حمله تقویت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد قطع همکاری با جونیور هم گفت: بحثی درباره فسخ قرارداد با جونیور مطرح نبوده و این مسائل را تکذیب می‌کنم. او قرارداد دارد و این سرمربی است که درباره هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد و باشگاه هم درباره بازیکنان طبق نظر مربی عمل می‌کند.

انصاری‌فرد در پایان با اشاره به موضوع طلب برانکو هم اظهار داشت: برای توافق با آقای برانکو بر سر مطالبات ایشان و دستیاران‌شان صحبت‌هایی با وکیل ایشان داشته‌ایم و این مباحث ادامه دارد و امیدوارم به جاهای خوبی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز