خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات جهانی؛

تیم ملی جوانان دارت ایران فردا عازم رومانی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۷۹۰

تیم ملی جوانان دارت ایران برای شرکت در مسابقات جهانی بعد از ظهر فردا عازم رومانی می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها طی روزهای 16 تا 20 مهر در شهر "کلوژ" رومانی برگزار می گردد و بهمین منظور تیم ملی جوانان کشورمان ساعت 14:20 فردا از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) ابتدا عازم ترکیه می شود و سپس از آنجا راهی رومانی خواهد شد.

مهرداد سیفی از تهران و امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان در بخش پسران و فاطمه کریمی و فاطمه صفی از اصفهان در بخش دختران اعضای تیم ملی جوانان دارت ایران را تشکیل می دهند.

حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی ، دکتر محمدرضا شهابی به عنوان روانشناس و مربی بدنساز تیم، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، گنج ور به عنوان سرپرست و خانم پریسا بابا محمدی به عنوان مترجم و مدیر برنامه تیم مذکور را همراهی خواهند کرد.

آخرین اردوی آماده سازی ملی پوشان جوان دارت هم اکنون در سالن تخصصی دارت مجموعه ورزشی شهدای شهرداری قم در جریان است.

گفتنی است تیم ملی جوانان دارت ایران در دوره قبلی رقابتهای جهانی که سال 2017 در شهر کوبه ژاپن برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز