خبرگزاری کار ایران

نبرد دوباره ایران و استرالیا این بار در جام جهانی والیبال

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۴۱

در چارچوب مسابقات جام جهانی 2019 ژاپن تیم ملی والیبال ایران امروز به مصاف تیم استرالیا می‌رود.

به گزارش ایلنا وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در چارچوب مسابقات جام جهانی 2019 ژاپن، به مصاف تیم استرالیا می‌رود.

مصاف ایران و استرالیا، چهارمین دیدار رسمی دو تیم در سال 2019 است و دو تیم، اخیرا در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا، دو بار با هم به رقابت پرداختند که بار اول و در مرحله گروهی استرالیا با نتیجه سه بر یک به برتری رسید اما در فینال، ایران قاطعانه و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و بر سکوی نخست آسیا ایستاد. این دو تیم یک بار دیگر و در هفته چهارم لیگ ملت‌های امسال نیز به مصاف هم رفتند که ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه سه بر صفر در آن دیدار قاطعانه پیروز شدند.

تیم ایران بعد از شکست در دو دیدار اول جام جهانی مقابل روسیه و مصر، روز گذشته موفق شد با نماشی متفاوت کانادا را سه بر یک شکست دهد تا با تمرکز بیشتری به مصاف استرالیا برود. از سوی دیگر تیم استرالیا ابتدا مقابل برزیل و مصر تن به شکست داد ولی در یک بازی نزدیک و تماشایی موفق شد از سد تیم خوب روسیه بگذرد تا نشان دهد با هدف‌گذاری وارد این رقابت‌ها شده است و پیشرفت قابل توجهی نسبت به تورنمت‌های گذشته دارد. به همین دلیل انتظار می‌رود تیم ایران کار راحتی برابر استرالیا نداشته باشد. گفتنی است فرهاد قائمی نیز به دلیل مصدومیت، در این دیدار قادر به همراهی ملی‌پوشان کشورمان نیست.

ایران و استرالیا از ساعت ۱۱: ۳۰ امروز (شنبه) به مصاف هم می‌روند و قضاوت این دیدار را شین موراکانا از ژاپن به عنوان داور اول و جعفر ابراهیم از بحرین به عنوان داور دوم به عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز