خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم - نیرو زمینی؛ جدال استقلالی‌ها در لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۲۴

در هفته ی هفتم رقابت های لیگ آزادگان آلومینیوم اراک در خانه پذیرای نیروی زمینی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، آلومینیوم اراک که هفته ی قبل برابر سپیدرود با نتیجه ی بدون گل متوقف شده بود، این هفته در شرایطی در خانه ی خود با نیروی زمینی مصاف خواهد داد که برتری در این دیدار می تواند آن ها را وارد جمع صدرنشینان نماید.

آلومینیوم در سه دیدار قبل خود موفق به ثبت سه کلین شیت، دو تساوی و یک برد شده و تا هفته ی ششم مجموعا با سه پیروزی، سه مساوی و دوازده امتیاز، در رده ی هفتم جدول جای گرفته، آن هم در حالی که اختلافش با صدر تنها دو امتیاز بوده و این نکته بیش از پیش ایرالکو را به پیروزی برابر نیروی زمینی ترغیب و تحریک و انگیزه ی آن را دو چندان می کند.

نیروی زمینی هم که هفته ی قبل در اهواز شکست سه بر یک برابر استقلال خوزستان را پشت سر گذاشت، برخلاف آلومینیوم شرایط خوبی ندارد و با پنج باخت و تنها یک تساوی و یک امتیاز، در رده ی یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

شاگردان روانخواه در سه دیدار قبل خود به دو باخت و یک تساوی رسیدند و در بازی سخت عصر شنبه برابر آلومینیوم، کار سختی در ورزشگاه امام خمینی اراک دارند، چرا که آلومینیوم در خانه ی خود به هیچ تیمی باج نداده و به بهترین نحو از امتیاز میزبانی بهره می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز