خبرگزاری کار ایران

قشقایی - بادران؛ زورآزمایی کاکوها با شیرفرهاد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۱۲

در هفته ی چهارم لیگ آزادگان، قشقایی در شیراز پذیرای بادران می باشد.

به گزارش ایلنا، قشقایی پس از چندین باخت متوالی و ناکامی های متعدد و آن هم در حالی که اخیرا پس از کناره گیری عنایتی، مهدی فروردین را به روی نیمکت خود نشانده، بدون تردید کار بسیار دشواری را برابر بادران دارد، بادرانی که همواره در سالیان اخیر و همچنین این فصل، جزء مدعیان بوده و کار را برای هر تیمی سخت می کند.

قشقایی در سه دیدار اخیر خود به سه شکست رسیده، آن هم در حالی که در تمام این سه بازی از باز کردن دروازه ی حریفان ناکام بوده که این نکته، به روشنی عملکرد هجومی ضعیف این تیم را نشان می دهد.

قشقایی در شش دیدار گذشته یک برد، یک تساوی و چهار باخت داشته و با چهار امتیاز در رده ی چهاردهم قرار گرفته است.

شاگردان مهدی فروردین در بدترین مقطع ممکن باید برابر بادران صف آرایی کنند، در حالی که چندین باخت متوالی را پشت سر گذاشته، دچار بحران شده و نیمکت خود را نیز دستخوش تغییر دیده اند و در صورتی که آن ها برابر بادران نتوانند نوار ناکامی های خود را پاره کنند، هیچ بعید نیست که به جمع قعرنشینان جدول سقوط کنند.

بادران نیز که می توان گفت در چند هفته ی اخیر روند رو به افتی داشته و همین عامل موجب از دست دادن صدر برای یاران کاظمی شده، در هفته ی هفتم و در شیراز با تمام توان برای جبران ناکامی هفته های اخیر خود در کسب پیروزی و بازگشت به صدر تلاش خواهد کرد.

بادران سه بازی اخیر خود را با یک برد و دو تساوی متوالی پشت سر گذاشت و در مجموع شش هفته ی گذشته سه پیروزی، سه تساوی و دوازده امتیاز به دست آورده و در رده ی پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

اختلاف شاگردان کاظمی با صدر تنها دو امتیاز است و این عامل می تواند انگیزه این تیم را برای پیروزی برابر قشقایی و بازگشت به صدر جدول لیگ آزادگان دو چندان نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز