خبرگزاری کار ایران

داماش - نود ارومیه؛ تقابل پرحاشیه در شهرباران

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۰۴

در هفته ی هفتم رقابت های لیگ آزادگان داماش گیلان در خانه پذیرای نود ارومیه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، داماش که هفته ی قبل شکست سنگینی را برابر گل ریحان متحمل شد، در شرایطی در خانه ی خود پذیرای نود ارومیه خواهد بود که با دو پیروزی، سه تساوی، یک شکست و نه امتیاز در رده ی نهم جدول قرار داشته و با برد در این دیدار می تواند خود را از میانه ی جدول به بالای آن برساند.

داماش در سه بازی قبل خود به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسید و در آخرین دیدار خانگی خود نیز برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داده بود.

تیفوسی ها که در دو هفته ی اخیر دچار افت نیز شده بودند، قطعا کار آسانی برابر نود ارومیه نخواهند، تیمی که با عملکرد خوب خود در شش هفته ی نخست، توجهات را حسابی به خود جلب نمود.

نود ارومیه در شش بازی گذشته ی خود به چهار پیروزی، یک تساوی، یک شکست و سیزده امتیاز رسیده و در رده ی چهارم جدول جای گرفته است، آن هم در حالی که با صدر تنها یک امتیاز فاصله دارد.

شاگردان بیاتلو هفته ی قبل با یک گل قشقایی را در خانه شکست دادند و در سه دیدار اخیرشان نیز به دو پیروزی و یک تساوی دست یافته اند.

پیروزی در این دیدار از این جهت برای ارومیه ای ها حائز اهمیت است که نه تنها آن ها را در کورس نگه می دارد، بلکه در صورت ناکامی رقبا، امکان صدرنشینی را نیز به آن ها می دهد، هرچند، یقینا پیروزی برابر داماش در رشت، برای هیچ تیمی آسان نیست و یاران بیاتلو کار دشواری در خانه ی تیفوسی ها پیش رو خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز