خبرگزاری کار ایران

رایکا - فجر سپاسی؛ گربه سیاه بابلی‌ها به فکر صدر

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۹۸

در هفته ی هفتم از سری رقابت های لیگ آزادگان، رایکای بابل در خانه پذیرای فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، رایکا هفته ی قبل برابر خوشه طلایی با نتیجه ی دو بر یک شکست خورد تا برای ششمین هفته ی متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و همچنان در حسرت کسب اولین سه امتیاز خود در لیگ دسته اول باشد.

رایکایی‌های بابلی در شش دیدار قبل خود به سه تساوی، سه شکست و تنها سه امتیاز رسیدند و در جایگاه پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ قرار دارند.

بابلی ها در سه دیدار اخیر خود به دو باخت و یک تساوی رسیدند و در حالی در هفته هفتم برابر فجرسپاسی، تیم سوم جدول، قرار می گیرند که کار بسیار دشواری برای خروج از بحران و جبران ناکامی هفته ی قبل خود دارند، هرچند بهره بردن از امتیاز میزبانی و حضور هواداران پرشور بابلی، یک پوئن مثبت برای رایکا به شمار می آید.

فجرسپاسی نیز که هفته ی قبل در خانه ی خود برابر آرمان گهر متوقف شد و از صدر فاصله ای اندک گرفت، در هفته ی هفتم و در جدال نه چندان آسان برابر رایکای بابل برای بازگشت به صدر خواهد جنگید.

شاگردان مهابادی در سه دیدار اخیر خود به دو پیروزی و یک تساوی رسیده اند و پس از گذشت شش هفته، با چهار پیروزی، یک تساوی، یک باخت و 13 امتیاز رده ی سوم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز