خبرگزاری کار ایران

مقایسه جدول لیگ در دقایق مختلف

بهشت کالدرون و سقوط استراما در نیمه دوم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۵۴

در جدول نیمه دوم بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است و سپاهان صدرنشین فعلی لیگ در رده دوم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فوتبال بیشتر از 90دقیقه است و هیچکس، این موضوع را به خوبی استراماچونی نمی‌داند. سرمربی استقلال، این روزها اوضاع خوبی ندارد و تیمش بدون برد، در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. فاصله یک امتیازی با قعر جدول، چیزی نبوده که استقلالی‌ها این فصل از تیم‌شان انتظار داشته‌اند. همه مشکلات استقلال، انگار به دقایق پایانی مسابقاتش مربوط می‌شود.

اگر فوتبال واقعا 90 دقیقه بود و تمام مسابقات، راس دقیقه نود به پایان می‌رسید تیم استراماچونی در رده هفتم جدول قرار داشت. علاوه بر این، فاصله آن‌ها با پرسپولیس یک امتیاز و فاصله‌شان با صدر جدول هم سه امتیاز بود. اگر کمی فوتبال زودتر به پایان می‌رسید، اوضاع برای استراما و تیمش بهتر هم می‌شد. آن‌ها در جدول لیگ تا دقیقه 70 مسابقه، بعد از پدیده و تراکتورسازی سوم هستند و بالاتر از سپاهان و پرسپولیس قرار دارند. موضوعی که نشان می‌دهد چه حجمی از مشکلات تیم استراما، به دقایق پایانی مسابقه مربوط می‌شود و بر خلاف آن‌ها، پرسپولیس و سپاهان چقدر در این دقایق خوب امتیاز گرفته‌اند.

پدیده یحیی هم شرایط شبیه استقلال دارد. با این تفاوت که تیم گل محمدی، آنقدر خوب بوده که با وجود افت دقایق پایانی همچنان در رده سوم لیگ باشد. پدیده صدرنشین نیمه اول مسابقات لیگ برتر است. تا دقیقه هفتاد هم آن‌ها صدرنشین هستند اما ناکامی در دقایق پایانی، باعث شده صدرجدول نهایی لیگ را به سپاهان و تراکتورسازی بدهند.

نقطه مقابل استقلال، پرسپولیس است که این فصل هنوز انتظارات هوادارانش را برآورده نکرده ولی در نیمه دوم، موفق‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود. در جدول نیمه دوم بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است و سپاهان صدرنشین فعلی لیگ در رده دوم قرار دارد. پدیده و تراکتورسازی که نیمه اول خوب نتیجه می‌گیرند، نیمه دوم شرایط خوبی ندارند. پدیده تیم دوازدهم و تراکتور، تیم هفتم لیگ در نیمه دوم است. استقلال، در این نیمه به همراه شاهین، کم امتیازترین تیم‌های لیگ هستند.

آمار هفته‌های ابتدایی لیگ، نشان می‌دهد پدیده بهترین تیم نیمه اول و پرسپولیس، بهترین تیم نیمه دوم هستند. اما سپاهان توانسته با عملکردی خوب و باثبات در هر دو نیمه، به صدرجدول لیگ برسد. با این حال شاید بزرگترین علامت سوال، افت عجیب استقلال در نیمه دوم و به خصوص دقایق پایانی مسابقه باشد. زمانی که تیم استراما، انسجامش را از دست می‌دهد و امتیازات ارزشمندی که گرفته، به هدر می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز