خبرگزاری کار ایران

کمالوند:

صداسیمای بوشهر با جم مشکل دارد/نیازی به پخش بازی‌های ما از صدا و سیمای بوشهر نیست/ از تبریز خاطرات خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۱۵

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: در نیمه نخست نتوانستیم انتظارات را برآورده سازم و بازی خوبی را برگزار نکردیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتور در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش اظهار داشت: در نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و مهمترین علتش تفاوت دمای تبریز با جم بود و این روی کار تیم ما تاثیر گذاشته بود. بازی خیلی خوبی بود و هواداران حاضر در ورزشگاه از مسابقه دو تیم لذت بردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بازی تیم ما بهتر شد و سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم به گل تساوی دست یابیم و به همین دلیل از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. اگر کمی تلاش بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم به تساوی دست بیایم. به جز چند بازیکن باتجربه سایر نفرات جوان هستند که در لیگ دسته اول بازی کردند.

کمالوند در مورد هواداران تراکتور گفت: آنها همیشه خوب بودند و در مورد هواداران تیم جم هم باید بگویم 5 نفر آمده بود که به اندازه 50 نفر تشویق کرده و انرژی دادند. از اینکه به شهر تبریز بازگشتم خیلی خوشحالم. از اینجا خاطرات خوبی دارم.

وی ادامه داد: تراکتور امسال نتایج خوبی را کسب کرده و بازیکنان خارجی خوبی دارد. بازیکنان خارجی این تیم تاثیر گذار بوده است. تیم ما هم تیمی جوان است که زیر 10 میلیارد تیم را بستیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد پخش نشدن بازی از تلویزیون بوشهر عنوان کرد: صداسیمای بوشهر با جم مشکل دارد. ما تلاش کردیم این دو را به هم نزدیک کنیم، اما وقتی گل می‌خوریم، گزارشگر بوشهر زودتر از گلزن حریف خوشحالی می‌کند و به همین دلیل به آنها می‌گویم نیازی به پخش بازی‌های ما نیست. هواداران‌مان در ورزشگاه تشویق‌مان می‌کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز