خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/ از هواداران ممنونم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۹۴

سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و به آنها خسته‌نباشید می گویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در مجموع شاهد یک بازی خوب از طرف هر دو تیم بودیم، هم ما و هم پرسپولیس به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند. با توجه به وضعیت جدول، انگیزه هر دو تیم بالا بود و فکر می‌کنم همین باعث شد بازی جذابی را ببینیم.

وی افزود: در این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم و موقعیت داشتیم که به گل برسیم، انگیزه بچه‌ها برای بردن خیلی زیاد بود و تلاش کردند تا برنده باشند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون تلاش کردند و به حق‌شان رسیدند. زمان خیلی خوبی گل زدیم و توانستیم به سه امتیاز دست یابیم‌.

وی افزود: به نظر کالدرون احترام می‌گذارم‌. ایشان مربی بزرگی‌ست، اما نگاهی که ما به بازی داریم شاید متفاوت باشد. نظر هر کس برای خودش محترم است.

گل‌محمدی در خصوص وقفه دوباره لیگ به خاطر مسابقات تیم ملی گفت: در هر صورت تیمی که روی دور برد است، این تعطیلات برایش بد است. اگر برای برگزاری بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی خوبی داشته‌باشیم، می‌توانیم بدن‌ها را آماده نگه داریم. جمعه هفته آینده به مصاف تیم ملی امید می‌رویم.

وی در پایان گفت: باید از هواداران که امروز سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم. آنها نقش بسزایی در این پیروزی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز