خبرگزاری کار ایران

عبدالله ویسی: از حمایت هواداران بوشهری لذت بردم/اسیر تجربه و هوش فولادیها شدیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۹۲

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم ما اسیر تجربه و تیزهوشی فولاد شد و آنها توانستند به ما ضربه بزنند. بعد از گل تکان خوردیم ولی شرایط بدنی اجازه نداد نتیجه بگیریم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در  نشست خبری پایان مسابقه تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری و فولاد اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در تیمی مربی هستم که مردمی بزرگ و قدرشناس دارد و امیدواریم اینجا بمانم و بتوانم این مردم را خوشحال کنیم.

ویسی با تقدیر از حمایت‌های هواداران تیمش ادامه داد: به شرافت شاهینی‌ها و ایران جوانی‌ و تمامی فوتبال دوستان استان بوشهردرود می‌فرستم. امروز از حمایت هواداران و فوتبال‌دوستان بوشهری لذت بردم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادر ادامه گفت: بازی از نظر فنی برای ما بهتر بود و در این مسابقه یک ذره تیم ما جان گرفت و بهتر از بازی قبل بودیم ولی اسیر تجربه و تیزهوشی تیم فولاد و بازیکنان باکیفیت این تیم شدیم و توانستند به ما ضربه بزنند. بعد از گل تکان خوردیم ولی شرایط بدنی اجازه نداد نتیجه بگیریم. 

وی درخصوص انتقادات برخی افراد به عملکرد تیمش گفت: به خاطر شرایط تیمی تاکتیک ما این بود که توپ را به حریف بدهیم و دنبال ضد حملات بودیم.اما به این دلیل که تحت فشار بودیم از نظر کیفیت توان ضدحمله نداشتیم.

ویسی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که همه آن چیزهایی را  که از بازیکنانم می‌خواستم در زمین عملی نپکردند ولی در مجموع نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم و امیدواریم شاهد بهبود وضعیتمان باشیم. باید خیلی بیشتر از اینها کار کنیم و با این بضاعت بسازیم و باید این شرایط را درست کنیم به یکی دو بازیکن باکیفیت نیاز داریم که شرایط بهتری را شاهد باشیم. 

وی تاکید کرد: مشکل تیم ما علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی این است که به یک برد و سه امتیاز یک دیدار و یک روان‌شناس برای بهبود شرایط روحی و روانی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: در  عمل یارگیری خیلی خوب نتوانستیم عمل کنیم ولی متاسفانه در برخی نقاط زمین با کمبود بازیکن روبرو هستیم. از بازیکن امید استفاده کردم و عملکرد آن ها راضی‌کننده بود. تنها یک اشتباهبرابر فولاد کافی بود تا بازی را واگذار کنیم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم با به خدمت گرفتن چند بازیکن خوب مشکل تیم شاهین را رفع  کنیم. امیدواریم در تعطیلات بازیکن مورد نظر را جذب کنیم. 

ویسی افزود: برای ضدحملات تیممان برنامه داشتیم ولی کیفیت لازم را برای اجرای آن شاهد نبودیم. کیفیت بازیکنان خیلی مهم است تا بتوانند به بازیکنان کمک کنند. نیاز به تجربه بیشتر، توان بهتر و بازیکنان باتجربه‌تر داریم. 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: شورای شهر و شهرداری مشکلی ما نیست و بحث روحی و روانی به درون تیم ما برمی‌گردد که این موضوع با  یک برد نیاز دارد تا شرایط بهبود یابد. 

وی گفت: در ابتدای فصل نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. لیست دادیم ولی بازیکنان نیامند بوشهر بازی کنند. مسئولان زحمت کشیدند و تلاش کردند ولی بازیکنان مد نظر به تیم ما نیامدند. 

ویسی اضافه کرد: توان تیم ما همین است و باید بهتر کار کنیم. باید یک برد بیاوریم و چند بازیکن اضافه کنیم تا برد بیاریم و بتوانیم نتایج مد نظر را بگیریم. 

وی اظهار داشت: بقای تیم ما در لیگ برتر صد درصد است و باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم به برد دست پیدا کنیم. امیدوارم به مرور زمان شرایط ما بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اشک هایش در پایان مسابقه گفت: من انسان تشویق هوادارن روی ما تاثیر میگذارد.امیدوارم روزی زنده باشم و تماشاگران این تیم را  هرجا که هستم خوشحال ببینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز