خبرگزاری کار ایران

مهاجری:

ما تیمی بستیم که خوب بازی کند، اما همین را هم می‌خواهند از ما بگیرند/نمی‌توانم با این شرایط جواب مردم را بدهم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۸۴

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای رسیدن به موفقیت ابزار می‌خواهم، چون فوتبال من بکش‌بکش نیست.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:شرایط قابل پیش‌بینی بود. روزهایی که دغدغه داشتیم فکر می‌کردیم به این مشکلات بخوریم. نیمه اول با نیمه دوم برای ما قابل مقایسه نبود. امروز نامه زدند که سه بازیکن‌مان را نداشته باشیم. من نگران خودم نیستم، اما ابزار می‌خواهم. فوتبال من بکش بکش نیست. روان بازیکن ما قبل از بازی بهم می‌ریزد و حالا هم نامه زده‌اند که سه بازیکنی که گرفته‌ایم نمی‌توانند برای ما بازی کنند.

وی ادامه داد: از بازی نیمه دوم شاگردانم راضی هستم. 10 روز بود که ما بدون چند بازیکن خود تمرین می کردیم. نمی‌توانم تیم را روی هوا و بدون برنامه وارد زمین کنم. وقتی چند بازیکن محوری خود را در تمرین ندارم شرایط سخت می‌شود.

مهاجری با بیان اینکه فوتبال ما همیشه خوب است، اما برای حفظ آن ابزار می‌خواهیم، گفت:  چند بازیکن را نداریم و از طرفی روان ما را هم بهم ریخته‌اند. آیا تماشاگر قبول می‌کند که تیمی داشته باشیم که فقط در لیگ بماند؟ ما تیمی بستیم که خوب بازی کند، اما همین را هم می‌خواهند از ما بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: نمی‌توانم با این شرایط جواب مردم را بدهم. این شرایط به همه لطمه خواهد زد. مجتبی بیژن 8درصد گرفته است. یک اردو می‌خواهیم برویم و درگیر 20 میلیون تومان هستیم. شب با تلفن می‌خوابیم و ساعت 4 صبح با تلفن بیدار می‌شویم تا کارها پیش برود. من می‌دانم نساجی بخش خصوصی است، اما باید بدانیم شرایط چگونه است. به من قول حمایت داده‌اند، اما خبری نشد.

وی اظهار داشت:ما  4 بازیکن‌مان را نداریم و چند بازیکن هم مصدوم می‌شوند؛ مگر چند بازیکن داریم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم؟ این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. یک تعویض امروز داشتم و از ان راضی بودم، چون فوتبالم شکل گرفت.

مهاجری افزود: تماشاگر برد می‌خواهد. وقتی قائمشهر فقط یک تیم دارد باید هوای آن را داشت. باید خواهش کنیم که یک زمین تمرین به ما بدهند و هر روز در یک شهر تمرین می‌کنیم. حداقل از حالا زیرساخت‌ها را برای سال آینده آماده کنند.

وی گفت: من تیم، مردم و شهر را دوست دارم، اما با این شرایط نمی‌توانم جواب مردم را بدهم. به من ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید. نمی‌خواهم ابزار سپاهان و استقلال و پرسپولیس و تراکتور را به من بدهید؛ ابزار پیکان و سایپا را بدهید و بعد منتظر نتیجه باشید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز