خبرگزاری کار ایران

مجتبی جباری:

اعتراض زیاد استقلالی‌ها برای جایگاه این تیم خوب نیست/ مشکلات گل گهر کم نیستند/عدم حضور تماشاگران نشان‌دهنده اقتصاد مریض فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۷۵

جباری حرفهایش از بحث اعتراض ها به داوری آغاز کرد و گفت: بعضی بازیکنان در زمین مدام به داور اعتراض می کنند و این برای جایگاه و شخصیت استقلال خوب نیست.

به گزارش ایلنا، جباری درباه اینکه آیا تیمش گل گهر از قعر جدول فاصله می گیرد یا نه گفت : سرمربی در خصوص تیم تصمیم گیرنده است و نقش اصلی را دارد و من هم هر چقدر بتوانم کار و تلاش می‌کنم تا کمک کنم، اما مشکلات ما کم نیست.

وی در خصوص اینکه چه زمانی می‌تواند روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال گل گهر بنشیند، گفت: اواخر ماه جاری کلاس‌های B برگزار می‌شود و فکر می‌کنم با ثبت‌نام در این کلاس‌ها مشکلات حل شود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم روی گل دوم استقلال عنوان کرد: ما هم زنده بازی را نگاه می‌کردیم و نتوانستیم صحنه آهسته را ببینیم، اما فکر می‌کنم سطح داوری‌ها مانند سطح لیگ است.

جباری در خصوص شرایط فنی گل‌گهر عنوان کرد: گل‌گهر به لحاظ ساختاری و باشگاهی شرایط خوبی دارد و از  انسجام خوبی در مدیریت برخوردار است. تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است و حیف است تیمی با این امکانات، شرایط و زیرساخت‌ها در دسته یک کار کند. کار سخت است به خصوص برای تیم‌هایی که در این شرایط قرار می‌گیرند و باید ببینیم چه کاری باید انجام بدهیم.

جباری در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی خاطرنشان کرد: عدم حضور تماشاگران نشان دهنده اقتصاد مریض فوتبال ایران است. هیچ تیمی را در دنیا نمی‌توان به لحاظ تماشاگر محروم کرد، چرا که درآمد هنگفتی را از آن تیم محروم می‌کنید. در فوتبال ایران باشگاه‌ها درآمد زیادی از بلیت فروشی ندارند و به نظر من محروم کردن تماشاگران راه خوبی نیست. در حالت عادی بازی‌های جذابیتی ندارد و تماشاگر هم که نباشد بدتر می‌شود. وقتی که مربی می‌شوید و بازی‌ها را آنالیز می‌کنید متوجه می‌شوید همه دنیا به یک سمت دیگر در حال حرکت هستند و ما به یک طرف دیگر می‌رویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز