خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۱۸

شهرخودرو خراسان با حضور ستاره‌های سابق سرخ آبی در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا (ع) در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند.

شهرخودرو دراین دیدار هیچ بازیکن محروم و مصدومی ندارد و این موضوع دست گل محمدی را برای چیدن ترکیب مورد نظر و تعویض بازیکنان باز خواهد گذاشت.

شهرخودرو در این فصل چهار بازیکن کلیدی خود را از تیم‌های پایتخت به خدمت گرفته است. که از این میان مهدی رحمتی‌،فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری از استقلال و  سروش رفیعی از پرسپولیس به لیست این تیم اضافه شده‌اند. به همین بهانه نگاه اجمالی به عملکرد این چهار خرید جدید شهرخودرو در تیم های سابقشان خواهیم داشت:

مهدی رحمتی دروازه‌بان باسابقه آبی‌پوشان که در خرداد ماه امسال پس از کش‌و قوس‌های بسیار زیاد در نهایت تصمیم به جدایی ازاین تیم گرفت و برای ادامه ی فعالیت فوتبالیش به شهرخودرو خراسان ملحق شد.

رحمتی با وجود آمادگی بسیار بالا و تجربه کافی با نظر شفر مدتها نیمکت نشینی در استقلال را تحمل کرد. او پس از  حواشی شهرآورد 89 و از دست رفتن پنالتی این تیم توسط فرشید اسماعیلی توسط هواداران باشگاه تحت فشار و انتقاد بسیار زیاد قرار گرفت تا درپس از سال‌ها تصمیم به جدایی ازاستقلال بگیرد.

رحمتی  با پیراهن استقلال بارها تجربه بازی مقابل  پرسپولیس را داشته است اما در دیدار امروز شهرخودرو و پرسپولیس ا وپس از سال‌ها حضور در ترکیب آبی‌ها این بار با پیراهن تیم جدیدش مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت و بدون شک این دروازه‌بان باتجربه برای دیدار امروز با انگیزه بسیار بالا حضور پیدا خواهد کرد.

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند


روح‌الله باقری در لیگ نوزدهم از استقلال به شهرخودرو خراسان ملحق شد تا در بازی امروز با پیراهن جدیدش برابر پرسپولیس به میدان برود از آنجایی که او استقلالی است در بازی امروز مقابل پرسپولیس انگیزه‌ بسیار زیادی برای یک نمایش فوق‌العاده و گلزنی مقابل تیم حریف خواهد داشت.

باقری در اوایل حضورش در استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و در چند بازی موفق به گلزنی و دادن پاس گل هم شد.اما در ادامه او با نظر شفر بیشتربازی‌های تیمش را از روی نیمکت دنبال می‌کرد.

وی توسط استراماچونی سرمربی جدید استقلال در لیست مازاد باشگاه قرار گرفت و به ناچار مجبور به جدایی از جمع آبیپوشان شد. باقری برای ادامه‌ مسیر فوتبالیش به شهرخودرو خراسان پیوست.

این مهاجم 28 ساله برعکس زمان حضورش در استقلال در تیم یحیی گل‌محمدی با زدن دو گل نمایش بسیار خوبی داشته است.وی در چند بازی به دلیل مصدومیت نتوانست برای تیمش به میدان برود تا احتمال حضور او در ترکیب امروز شهرخودرو برابر پرسپولیس بیشتر شود.بدون شک باقری با انگیزه بسیار بالایی در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد تا با  گلزنی هم فشار را از روی تیم یحیی گل‌محمدی کم کند و هم بیشتر از همیشه مورد توجه هواداران باشگاه استقلال که اینم روزها در خط حمله به شدت دچار ضعف هستند قرار بگیرد.

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند


فرشاد محمدی مهر فصل پیش در استقلال فرصت آنچنانی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال پیدا نکرد در نهایت او توسط استراماچونی همراه با روح الله باقری در لیست مازاد باشگاه قرار گرفت تا برای ادامه‌ی فعالیت فوتبالیش به شهرخوردو خراسان بپیوندد.

این مدافع در چند بازی ابتدایی شهرخودرو در پست تخصصی‌اش عملکرد بسیار خوبی داشته است و در بازی اول این تیم برابر پیکان موفق شد تا یک پاس گل بدهد.محمدی مهر امروز با توجه به پست حساسش در ترکیب شهرخودرو از مسئولیت بالایی برخوردار خواهد بود.

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند


سروش رفیعی که فصل پیش با توجه به آمادگی بسیار بالا و عملکرد خوبش در پرسپولیس پس از جدایی برانکو و روی کار آمدن کالدورن به همراه شایان مصلح در لیست مازاد سرخ‌پوشان قرار گرفت در مرداد ماه امسال با عقد قرادادی رسما به شهرخودرو خراسان پیوست.

رفیعی ضمن عملکردی خوب در تیم شهرخودرو انگیزه بسیار بالایی برای بازی امروز مقابل تیم سابقش خواهد داشت و بدون شک او یکی از مهره‌های کلیدی شهرخودرو  در مصاف با پرسپولیس خواهد بود.

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند


یونس شاکری مهاجم گلزن شهرخودرو امروز در شرایطی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت که سابقه‌ی برتن کردن پیراهن این تیم را در کارنامه‌اش دارد.

شاکری فصل پیش به همراه امین قاسمی‌نژاد موفق شد با به ثمر رساندن 10 گل در فهرست برترین گلزنان باشگاه قرار بگیرد.

وی در این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده تا دو گل برای تیم شهرخودرو به ثمر برساند.شاکری بدون شک در دیدار امروز جزو مهره های کلیدی یحیی در ترکیب شهرخودرو  به حساب می آید.

ستاره‌های سابق سرخ آبی به جنگ با پرسپولیس می‌روند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز