خبرگزاری کار ایران

در مسابقات دو ۱۰ کیلومتر مینه سوتا

اشتباهی که باعث شگفتی‌سازی کودک 9 ساله شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۱۳

دونده 9 ساله که به اشتباه در دوی 10 کیلومتر بزرگسالان حاضر شده بود به قهرمانی رسید.

به گزارش ایلنا، کید لاول 9 ساله می‌خواست در مسابقات دو 5 کیلومتر در مینه‌سوتا شرکت کند اما دویدن او بیش از حد انتظار طول کشید، چرا که او به اشتباه در مسابقات دو 10 کیلومتر شرکت کرد و اتفاقاً قهرمان آن هم شد!

هیدر، مادر کید در مسابقات دو 5 کیلومتر از این نگران بود که پسرش نتواند به خط پایان برسد.

او طول مسیر را رانندگی کرد و به خیال اینکه پسرش گم شده، دنبال او گشت. او گفت: «من همه را مأمور کردم که او را پیدا کنند. حتی از یک آتش‌نشان کمک خواستم. من به خودم می‌گفتم که باید پسرم را پیدا کنم.»

در نهایت یک تماشاگر به عموی کید زنگ زد و گفت که او را در مسابقات دو 10 کیلومتر دیده است. او گفت: «اینجا پسری هست که دارد واقعاً عالی می‌دود». کید گفت که زمانی که به پیچ 5 کیلومتری رسید، یک زن به او گفت که به دویدن ادامه دهد، ولی او سردرگم شده بود: «یک خانم به من گفت که همین مسیر را ادامه بدهم. به همین دلیل هم ادامه دادم.»

ترتیب‌دهندگان مسابقه به مادر کید گفتند که او قهرمان شده است. او در ابتدا تصور می‌کرد که پسرش در گروه سنی خودش اول شده است اما بعد فهمید که او قهرمان کل مسابقه شده است. او در عرض تنها 48 دقیقه 10 کیلومتر را دوید و یک دقیقه زودتر از نفر دوم که چهل سالش بود به خط پایان رسید. مادرش گفته که او احتمالاً به خاطر اضطراب سرعتش را افزایش داده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز