خبرگزاری کار ایران

اروپا در تسخیر غول؛ بازگشت بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۳۹۴

اروپا مراقب باش، این بایرن‌مونیخ است که با کلاس هجومی بی‌نظیر خود از هر روزنه‌ای راه نفوذ پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، آنها چنان تاتنهام را در خانه‌اش تحقیر کردند که شاید در تمام فصل تکرار نشود. با سرژ گنابری و روبرت لواندوفسکی در اوج، بایرن خط آتشی دارد که می‌تواند هر تیمی را در قاره ویران کند و این کاری است که امثال رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند به طور عادی انجام دهند. نیکو کواچ حالا روی صندلی یک ماشین کشنده می‌نشیند که هر بار به سمت دروازه حریف می‌رود، شبیه گلزنان است. این بایرن‌مونیخ است که دوباره مجهز شده، خشابش را پر کرده، تجدید قوا کرده و آماده ویرانگری است.

کواچ با وجود قهرمانی در بوندس‌لیگا در فصل اول کارش به دلیل حذف مقابل لیورپول در یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان با انتقادات فراوانی مواجه شد، آن شکست غیرقابل قبول بود اما این تیم قوی‌تر برگشته. آنها دوباره به صدر جدول بوندس‌لیگا آمده‌اند اما آزمون واقعی در سطح قاره است. پیروزی روز نخست مقابل ستاره سرخ بلگراد قبل از سفر به لندن بود و در این مسابقه بایرن قدرت واقعی‌اش را به نمایش گذاشت. یاشوا کیمیش و گنابری، دو بازیکن تیم ملی آلمان، در فرصت‌طلبی کلاس درس فوق‌العاده‌ای برگزار کردند بخصوص گنابری که روزهای پریشانش در آرسنال را فراموش کرده و چهار گل در این بازی استثنایی زد. او بهترین بازیکن زمین شد به خاطر چهار گلش و البته به یک استعداد ناب در کلاس جهانی تبدیل می‌شود.

اما لواندوفسکی گل‌های دوم و ششم را زد. در حالی که کریستیانو رونالدو با اوج فاصله دارد، ادینسون کاوانی بیش از همیشه مصدوم می‌شود می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی لهستان شماره 9 بی‌رقیب اروپا است. او در 10 مسابقه این فصل 14 گل زده و تنها در شش مسابقه لیگ 10 گل به ثمر رسانده است. بازی‌اش هم فقط به گلزنی منحصر نمی‌شود و دوندگی و تلاشش چیزی است که مهاجم تاتنهام، هری کین باید بیاموزد. کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌تواند هر چه می‌خواهد پنالتی گل کند اما هرگز نتوانسته مثل لواندوفسکی در خط حمله تاثیرگذار و فرمانده باشد. او همیشه از نیاز بایرن به انگیزه بیشتر صحبت کرده در حالی که امثال پاری‌سن‌ژرمن پول هنگفتی را برای راه انداختن بازیکنانی مثل نیمار و کیلیان امباپه صرف می‌کنند. او شاید راضی باشد از اینکه بازیکنانی در اندازه فیلیپه کوتینیو، لوکاس ارناندس و بنژامین پاوار در این تابستان و گنابری چند سال قبل به ترکیب بایرن راه یافته‌اند برای همین قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرده و این شاید مهم‌ترین فعالیت نقل و انتقالاتی بایرن باشد که می‌خواهد در سه جبهه مبارزه کند.

تاتنهام در نیمه اول بازی خوبی انجام داد اما وقتی بایرن کنترل مسابقه را به دست گرفت، ایمن شد. با چند بازی دیگر مثل این، بایرن خود همیشگی‌اش می‌شود. با یکه‌تازی گنابری و لواندوفسکی، هیچ چیز را غیرممکن ندانید.

منبع: سایت گل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز