خبرگزاری کار ایران

ویسی: فولاد حریف گردن کلفتی است/ اگر من هم در شاهین نباشم تیم در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۴۸

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم فولاد داریم و باید واقعاً فولادین بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم گردن‌کلفت فولاد داریم و باید واقعاً فولادین بازی کنیم. امیدواریم اولین سه امتیاز را مقابل تماشاگران‌مان دشت کنیم و به هواداران‌مان که از اولین روز ما را حمایت کردند هدیه دهیم و شرمنده آن‌ها نشویم.

وی افزود: جام حذفی با لیگ متفاوت است و تیم‌ها با تمام توان ظاهر می‌شوند و واقعاً جام شگفتی‌هاست. بچه‌ها در بازی با خوشه‌طلایی فوق‌العاده بودند و فردا هم از بهترین نفرات خود استفاده می‌کنیم. مطمئناً این بازیکنان کمک بزرگی برای تیم ما خواهند بود. قاضی با باشگاه خود (نساجی) قرارداد رسمی دارد و باید کمیته انضباطی در مورد او رأی بدهد یا از آن تیم جدا شود تا ما بتوانیم او را جذب کنیم.

وی ادامه داد: در مورد اسپانسر صحبت‌هایی کردیم و فکر می‌کنم سه‌شنبه به نتیجه نهایی خواهیم رسید. از نظر فنی من خیلی روی بچه‌ها حساب کردم، اما به خاطر مسائل روانی تیم‌مان یک اُفت داشت و یک نیم‌سکته داشتیم و امیدوارم به سمت سکته کامل نرویم. من در تیم‌های بزرگی کار کرده‌ام. ابراهیم میرزاپور در فولاد و محرم نویدکیا در سپاهان کاپیتان‌های من بودند، ولی اینجا اتفاقاتی افتاد که جای آن نیست در موردش صحبت کنم. ان‌شاءالله در آینده نتایج خوبی می‌گیریم.

سرمربی شاهین در خاتمه اظهار داشت: چه من باشم و چه نباشم این تیم در لیگ برتر می‌ماند. مطمئناً در شهر خودمان هم بازی هجومی انجام می‌دهیم، اما فولاد تیم باهوشی است و امتیاز گرفتن از این تیم می‌تواند یک موفقیت باشد. کل تیم‌مان در بخش دفاعی ضعف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز