خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: گریه نمی‌کنیم که با پرسپولیس بازی داریم / بازی با سایپا شانس بزرگی برای صعود به بالای جدول است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۰۰

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و پیروز میدان باشیم. سایپا برای من یک تیم قابل احترام است.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از رویارویی با سایپا تهران گفت: بازی‌های ساپیا را دیده‌ام. آنها تیم خوبی هستند. ما بازی سختی خواهیم داشت. اما این بازی شانس بزرگی برای ماست تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. امیداورم بازیکنانم اهمیت این بازی را بدانند. البته توقع داریم در بازی فردا هواداران هم حمایت کنند.

سرمربی کروات افزود: روزهای گذشته یکسری مشکلات در باشگاه داشتیم، ولی تلاش ما بر این است که حرفه‌ای باشیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و پیروز میدان باشیم. سایپا برای من یک تیم قابل احترام است.

اسکوچیچ درباره رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و در این مسابقات همیشه یک سورپرایز وجود دارد. درست است که پرسپولیس تیم قوی و قدرتمندی است، ولی ما هم نشان دادیم که می‌توانیم مقابل آنها بازی کنیم و پا به پای این تیم بجنگیم.

او ادامه داد: شاید قرعه بسیار بسیار خوبی برای ما نباشد، ولی از طرفی هم گریه نمی‌کنیم که چرا باید با پرسپولیس روبه‌رو شویم. اگر بخواهیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید این بازی‌ها را بگذرانیم. چه فرقی می‌کند الان با پرسپولیس بازی کنیم یا در فینال مقابل این تیم قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز