خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند: تراکتور نماد ورزش آذربایجان است/با توجه به بودجه پارس تنها هدف ما ماندن در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۸۶

سرمربی تیم پارس گفت: هدف تیم ما با توجه به بودجه‌ای که داریم،‌ تنها حضور در لیگ برتر است اما دوست داریم شرایط تیم را بهتر کنیم.

به گزارش ایلنا، کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد:‌ امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.تبریز شهری است که برگشتن به آن برایم یادآوار خاطرات خوبی در ماشین‌سازی،تراکتور شهرداری و گسترش فولاد است.خودم را به نوعیعضوی از مردم آذربایجان می‌دانم. از زمان روی کار آمدن آقای زنوزی به تیم تراکتور تغییرات زیادی حاصل شده است که ما هم آن را به فال نیک میگیریم.

کمالوند در خصوص مشکلات مالی تیمش پارس جم ادامه داد: بددون شک همگی شما از مشکلات تیم‌های نفتی خبر دارید. بیشتر بازیکنان ما قراردادشان هم بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان می گیرند که ۵۰ درصد این بازیکنان لیگ یکی هستند. باتوجه به اینکه تیمی جوان و باانگیزه دارم از عمکلرد آن ها راضی هستم. اگر این روندی که مد نظر ماست در تیم ادامه پیدا کند، می‌توانیم شاهد کیفیت خوبی از پارس جنوبی باشیم. هدف تیم ما با توجه به بودجه‌ای که  داریم،‌ تنها حضور در لیگ برتر است اما دوست داریم شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در این بازی گفت: ما محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی افزود: به این دلیل که خانواده ام در تبریز هستند،‌ قلبم همیشه اینجاست و به این شهر عشق می‌ورزم و همیشه اینجا ارتباط خوبی داشته و دارم. من از تبریز نرفتم که برگشته باشم.تیم تراکتور با توجه به اینکه تیم قدرتمندی است و نفرات شاخصی را در اختیار دارد، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. فصل اولی که من در تراکتور بودم ۴ میلیارد بودجه داشتیم و گران‌ترین بازیکن تیم ۴۰۰ میلیون تومان بود اما توانستیم رتبه هفتم را به دست آوریم و در فصل دوم یک امتیاز تا سهمیه آسیا کم داشتیم. تراکتور نماد ورزش آذربایجان است و امیدوارم با شرایطی که آقای زنوزی ایجاد کرده است این تیم  بتواند مقام قهرمانی را به دست آورد.

کمالوند افزود:  زمانی که در تراکتور بودیم،  مهدی کیانی محمد ابراهیمی از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. در پارس جنوبی از چند بازیکن جوان و خوبی که با کیفیت بازی میکنند برخوردار هستیم، نمی‌خواهم بین آن‌ها فرق بگذارم ولی ۵-۴ بازیکن تیم می‌تواند به تیم ملی دعوت شوند و به باشگاه‌های بزرگ‌تر بروند.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت‌:  اگر توانستم به یک مربی بزرگ تبدیل شوم به خاطر تراکتور بوده است. باشگاه تراکتور در کلکسیونش  یک قهرمانی کم دارد. پارس جنوبی ازبازیکنان جوان و باانگیزه‌ای تشکیل شده است و چون اصلا اعتقادی به فوتبال دفاعی ندارم، در بازی فردا مقابل تراکتور بسته بازی نخواهیم کرد و امیدوارمبتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز