خبرگزاری کار ایران

غلامپور: برای استراماچونی بازیکنان فرقی باهم ندارند / حسینی همیشه در حال زحمت کشیدن است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۵۴

مربی تیم استقلال با حضور در نشست خبری گفت: هرکس که به تیم توجه کند، استراماچونی به همه توجه می‌کند. برای استراماچونی، بازیکنان فرقی باهم ندارند.

به گزارش ایلنا،  بهزاد غلامپور در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: ابتدا درگذشت آقای کاشانی را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و شاهین تسلیت می‌گویم. اما درباره شرایط تیم باید بگویم، در جام حذفی بازی خوبی کردیم و به مرحله بعد راه پیدا کردیم. شرایط تیم ما خوب است. مصدوم تیم ما، دیاباته است. برد اخیر برای ما مهم بود و با روحیه‌ای مناسب در لیگ حاضر می‌شویم.

غلامپور ادامه داد: به نظر من هیچ تیم ضعیفی در لیگ نیست. تیم گل گهر هم تیم خوبی است و مثل ما در ابتدای لیگ بدشانسی آورده است. تیم گل گهر قابل احترام است. امیدوارم بتوانیم این سه امتیاز را به دست آوریم.

او درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: هواداران همیشه کنار ما بوده‌اند فکر می‌کنم حکم کمیته انضباطی سخت گیرانه بود ولی در هر صورت ما فردا هواداران را در ورزشگاه کنار خود نداریم. با این‌حال ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه سید حسین حسینی رقیب ندارد گفت: کسانی که در تمرینات حاضر می‌شوند، می‌بینند که او چقدر زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند. حسینی جوان است و اگر ما بخواهیم او را حمایت نکنیم، از شرایط خوب خارج می‌شود. ما همه دست به دست هم‌دهیم تا یک دروازه‌بان برای آینده تیم ملی کشورمان بدست بیاوریم. حسینی هرروز به خوبی تمرین می‌کند و رقیب خوبی هم به نام پورحمیدی دارد که سال گذشته در استقلال خوزستان ۱۶ بازی کرده است. به نظر من در اصل خود آدم، رقیب خودش هست. به این شکل که اگر بخواهد کسی کم بگذارد، فردا باید جوابگوی هواداران باشد. حسینی همیشه در حال تلاش کردن و زحمت کشیدن است. 

غلامپور درخصوص استفاده از جوانان در تیم عنوان کرد: با آمدن استراماچونی، شرایط خیلی خوب شده است. ایشان از ایتالیا و تیم بزرگی مثل اینترمیلان آمده است. او به همه بازیکنانش اعم از جوانان و بزرگترها توجه می‌کند. هرکس که به تیم توجه کند، استراماچونی به همه توجه می‌کند. برای استراماچونی، بازیکنان فرقی باهم ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز