خبرگزاری کار ایران

دشت سه امتیازی آبی‌اناری‌ها با‌ کامبک‌‌مقابل نراتزوری

نتایج کامل لیگ قهرمانان/ والوارده و کلوپ در شب خوش شانسی/ سردار آزمون از علی دایی عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۵۷

بارسلونا در نوکمپ برابر اینتر کامبک زد، در حالی که لیورپول از خطر امتیاز از دست دادن برابر ردبول گریخت.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که بارسلونا با درخشش سوارس اینتر را برد، لیورپول از حریف سرسختش ۳ امتیاز گرفت و چلسی به نخستین بردش رسید.

لیورپول در دیداری از گروه E که عجیب سپری شد ۴ بر ۳ از سد ردبول سالزبورگ گذشت. به نظر می‌رسید با گل‌های مانه، رابرتسون و صلاح در نیمه اول و در دقایق ۹، ۲۵ و ۳۶ خیال لیورپولی‌ها بابت برد راحت شده باشد. ولی ردبول پا پس نکشید و با گل‌های هوانگ در دقیقه ۳۹ و سپس در نیمه دوم توسط مینامینو در دقیقه ۵۶ و هالاند در دقیقه ۶۰ کار را به تساوی کشاند. اما صلاح دقیقه ۶۹ یک گل دیگر زد تا لیورپول باز هم در آنفیلد موفق باشد.

ناپولی که برابر خنک متوقف شده بود با ۴ امتیاز صدرنشین گروه است و لیورپول ۳ امتیازی بالاتر از سالزبورگ با همین میزان امتیاز قرار دارد.

بارسلونا در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه F برگزار می‌شد با برتری ۲ بر یک و با درخشش «ال‌پیستولرو» یا همان تفنگدارشان اینتر را شکست دادند. ابتدا مارتینس دقیقه ۲ برای نراتزوری گل زد، اما حملات بارسلونا در نیمه دوم نتیجه داد. سوارس دقیقه ۵۸ گل اول تیمش و دقیقه ۸۴ گل دوم خودش و تیمش را زد.

با توجه به برد دورتموند برابر اسلاویا، این تیم با تفاضل گل بهتر و با ۴ امتیاز صدرنشین است. بارسلونا که مثل زنبورها ۴ امتیاز گرفته، دوم است.

در گروه G زنیت موفق شد در خانه حریف بزرگش بنفیکا را ۳ بر یک مغلوب کند. جیوبا در دقیقه ۲۲ گل نخست را زد، دیاس دقیقه ۷۰ به اشتباه دروازه خودش را باز کرد و آزمون هم تیرخلاص را دقیقه ۷۸ زد. گل دِتوماس در دقیقه ۸۵ هم فقط فاصله را کمتر کرد.

لایپزیش که هفته اول برد ارزشمندی برابر بنفیکا کسب کرده بود با ۲ گل از لیون باخت. دپای در دقیقه ۱۱ و تریه در دقیقه ۶۵ گل‌های لیون را زدند.

زنیت با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است و لیون هم با همین مقدار امتیاز در رده دوم قرار دارد.

چلسی نخستین برد اروپایی‌اش با هدایت لمپارد را برابر لیل کسب کرد. در این بازی از گروه H آبراهام دقیقه ۲۲ گل نخست چلسی را زد که توسط اوسیمهن در دقیقه ۳۳ پاسخ داده شد. اما گل برتری را ویلیان دقیقه ۷۸ به ثمر رساند تا آبی‌های لندن ۲ بر یک پیروز شوند.

آژاکس هم در زمینِ والنسیا برد مهمی کسب کرد. زیاش در دقیقه ۸، پرومس در دقیقه ۳۴ و فان‌دی‌بیک در دقیقه ۶۷ برای تیم هلندی ۳ گل زدند.

آژاکس صدرنشین این گروه است که ۶ امتیاز کسب کرده و والنسیا و چلسی با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز