خبرگزاری کار ایران

تیم پایه ما چهار سال بدون پول فعالیت می‌کند!

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان: اسکوچیچ حق دارد برود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۷۶۷

مظفر شاملی عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به شایعه استعفای دراگان اسکوچیچ به این سرمربی کروات حق داد که در واکنش به مشکلات مالی به همکاری‌اش پایان بدهد.

مظفر شاملی عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با ایلنا درباره مشکلات این تیم اظهار داشت: مشکلات مالی که در باشگاه داریم همه را اذیت می‌کند و این فقط مربوط به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال نیست. وضعیت جالبی نداریم و همه این را می‌دانند. 

او ادامه داد: هیات مدیره در تلاش بود که مشکلات را برطرف کند و هرچه تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم. بازیکنان ما در محل تمرین حاضر شدند و مشکلاتشان را گفتند و چون تازه از شیراز آمده بودند و خسته بودند تمرین نکردند وگرنه روز گذشته تمرین بدون مشکل برگزار شد. 

شاملی در واکنش به اظهارات دراگان اسکوچیچ که اعلام کرد با وجود شرایط فعلی آبادان را ترک می‌کند گفت: آنها هم مشکلات بزرگی دارند و اسکوچیچ حق دارد که بخواهد آبادان را ترک کند چون می‌بینید که هیچ چیز در حالت نرمال نیست. من با ایشان صحبت نکرده‌ام و او با مدیرعامل باشگاه ارتباط دارد. آقای عیسی زاده در این خصوص با ایشان صحبت کردند و باید هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که برای خروج از وضعیت فعلی چه تدابیری دارند گفت: کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، باید چکار کنیم؟ اگر که پول داشتیم به بازیکنان پرداخت می‌کردیم. الان بازیکنان پایه ما چهار سال است که پول نگرفته‌اند! وضعیت مالی ما واقعا خراب است.

شاملی درباره اینکه با نامه وزیر نفت تیم صنعت نفت باید خصوصی سازی شود گفت: نه خصوصی سازی صورت نمی‌گیرد. اصلا چنین بحثی نبوده و در نامه ایشان آمده که در رده آماتور این قانون صورت می‌گیرد. تیم ما فعالیت حرفه‌ای دارد و این ابلاغیه درباره آن صورت نمی‌پذیرد. 

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ما از وزیر نفت انتظار حمایت بیشتری داریم گفت: امیدوارم که تصمیماتی که اخذ می‌شود به سود مردم آبادان باشد. مردم آبادان در جنگ خون داده‌اند و به عنوان کسی که برادرش در زمین فوتبال شهید شد این درخواست را دارم که شرایط خوبی را فراهم کنند که مردم این شهر خوب زندگی کنند. تیم نفت متعلق به مردم این شهر است و خیلی‌ها با علاقه به آن زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز