خبرگزاری کار ایران

نظری: مهاجری دید ما نسبت به فوتبال را تغییر داده است / به جای استراماچونی، مجیدی باید سرمربی استقلال می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۷۲۶

مهاجم تیم نساجی مازندران گفت: اگر مدیران باشگاه استقلال تصمیم داشتند که یک سرمربی جوان انتخاب کنند باید فرهاد مجیدی را نگه می‌داشتند.

محمد مهدی نظری در گفت و گو با ایلنا درباره شکست مقابل شهرخودرو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه همانطور که از نتیجه پیداست بازی خوبی برای ما نبود و بچه‌ها هم یک مقدار خسته بودند. ما در این بازی مصدوم داشتیم و روز خوبی را تجربه نکردیم. مصدومیتم یک مقدار برای تیم دردسرساز شد و تیم ما نظمش را از دست داد.

او ادامه داد: هم پستی من هم مصدوم بود و آقای مهاجری روی نیمکت گزینه‌‌ای در پست من نداشتند و دستشان خالی بود. امیدواریم که در هفته‌های آتی یک برد خوب به دست بیاوریم تا این باخت را فراموش کنیم.

نظری در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد و زود مصدوم شد تا در اوایل نیمه اول تاز ترکیب خارج شود گفت: یک بار با بازیکن شهرخودرو برخورد کردم و به زمین برگشتم؛ بعد از آن با سرعت بهم برخورد کردیم و زانوی بازیکن حریف به عضله ران اصابت کرد که نتوانستم بازی را ادامه بدهم. درد شدیدی داشتم و امیدوارم که به زودی به ترکیب برگردم.

مهاجم تیم نساجی مازندران درباره تعداد زیاد مصدوم‌های این تیم گفت: ما در مسابقاتی که داشتیم و تعطیلاتی که بود بازیکنان دچار تغییرات شدند و همین مسائل شرایط بدنی موجب شد که مصدومیت‌ها بیشتر شود. ما در این چند هفته بدشانس هم بودیم و تعداد مصدوم‌ها یک مقدار زیاد شده است.

نظری درباره وضعیت تیم نساجی با گذشت 5 هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: ما نسبت به داشته‌هایمان خیلی خوب کار کردیم و عملکرد بدی نداشتیم. ان شاء الله این روند را ادامه می‌دهیم تا هواداران را شاد کنیم. در بازی این هفته ماشین سازی را پیش رو داریم؛ ماشین سازی تیم قابل احترامی نیست و ما هم دست و پا بسته نیستیم و سه امتیاز برای ماست.

او ادامه داد: در همه تیم‌ها مشکلات وجود دارد ولی آقای مهاجری دید ما نسبت به فوتبال را تغییر داده است. ما فوتبال رو به جلویی بازی می‌کنیم و روی بازی روی زمین تمرکز داریم؛ این شیوه هم تماشاگرپسند است و از طرفی بازیکنان هم با آن راحت هستند. در بازی مقابل شهرخودرو هم با اینکه چندان سرحال نبودیم رو به جلو بازی کردیم و اصلا دفاعی نبودیم.

محمدمهدی نظری درباره حمایت طرفداران قائمشهری از نساجی عنوان کرد: من در تیم‌های بزرگی بازی کردم و برحسب تجربه می‌گویم که مردم این شهر فوتبال را به خوبی درک می‌کنند. حتی آنالیزهای خوبی هم دارند و جا دارد که از آنها تشکر کنیم که همیشه پشت تیم هستند و حمایتشان به خصوص است.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه پیگیر شرایط آبی پوشان است یا خیر گفت: بله بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم و اخیرا هم در جام حذفی گل ریحان را شکست دادند. علاقه ندارم اظهارنظری انجام بدهم که هواداران این تیم بزرگ را ناراحت کنم اما به عقیده من اگر مدیران باشگاه استقلال تصمیم داشتند که یک سرمربی جوان انتخاب کنند باید فرهاد مجیدی را نگه می‌داشتند. در آن مدتی هم که بعد از شفر در استقلال بودند شناخت خوبی از بازیکنان داشتند. نظرم این است که به جای استخدام استراماچونی، مجیدی باید سرمربی استقلال می‌ماند. در حال حاضر ایشان مربی تیم امید هستند و من هم مانند تمام هواداران استقلال برای ایشان آرزوی موفقیت دارم که به همراه تیم امید راهی المپیک شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز