خبرگزاری کار ایران

شرایط بدنی استراماچونی به اندازه علی دایی قوی نیست

غلامپور:حسینی بازگشت خوبی به میادین داشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۸۳

مربی استقلال معتقد است تبریزی زحمات زیادی را در زمین انجام می دهد و مطمئنا به زودی برای تیم گلزنی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،بهزاد غلامپور مربی استقلال از عملکرد حسین حسینی در بازی مقابل گل ریحان رضایت دارد و معتقد است تیم رفته رفته به شرایط خوبش بازخواهد گشت. با غلامپور در خصوص پیروزی مقابل گل ریحان و گلزنی آقایی به صحبت پرداختیم.
 
برد خوبی را مقابل گل ریحان به دست آوردید؟
 
ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم اما بعد از گل توانستیم بر بازی مسلط شویم و پیروزی را کسب کنیم. بچه‌ها خیلی خوب دستورات استراماچونی را در زمین انجام دادند و همین باعث شد پیروز شویم.
 
برق ورزشگاه هم قطع شد در این باره چه نظری دارید؟
 
به نظرم باید مسئولین ورزشگاه پیش‌بینی این اتفاق را می‌کردند. خیلی بد است که در یک بازی رسمی چنین اتفاقی می‌افتد. فکر می‌کنم پیگیریهای سعید فتاحی بود که برق ورزشگاه دوباره وصل شد.
 
نظرتان در خصوص عملکرد حسین حسینی چیست؟
 
با وجود مصدومیتی که داشت بازگشت خوبی به میادین داشت. از کادر پزشکی استقلال تشکر می‌کنم که شرایط بازی او را فراهم کردند. فکر می‌کنم با بستن بازوبند هم احساس مسئولیت بیشتری در زمین می‌کرد و همین به او کمک می‌کرد تا شرایط خوبی داشته باشد.
 
سجاد آقایی هم شرایط خوبی داشت. با این موضوع موافق هستید؟
 
سجاد یک گل زد و یک پاس گل هم به فرشید اسماعیلی داد. البته در این بین نباید از زحمات مرتضی تبریزی هم غافل شویم. درست است که او یک پنالتی خراب کرد، این موضوع در فوتبال طبیعی است و من مطمئنم که مرتضی به زودی گلزنی‌هایش را شروع خواهد کرد.
 
 قبول دارید خراب کردن پنالتی در استقلال تبدیل به عادت شده است؟
 
نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. ما هر روز قبل از تمرین پنالتی را مرور می‌کنیم و باید این موضوع را هر روز تکرار کنیم.
 
بعد از گل استقلال شادی گل منحصر به فردتان را انجام دادید؟
 
تازه خیلی رعایت کردم. فکر می‌کنم شرایط بدنی استراماچونی به اندازه علی دایی قوی نیست. به هر حال وقتی تیممان گل می‌زند دوست دارم خوشحالی‌ام را با سرمربی تقسیم کنم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز