خبرگزاری کار ایران

حضور اسطوره میلان در این تیم تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۳۹

اسطوره باشگاه میلان شایعه بازگشتش به این تیم برای سرمربیگری روسونری را رد کرد.

به گزارش ایلنا، اخیراً در پی شکست 3 بر یک میلان مقابل فیورنتینا در هفته ششم سری A ایتالیا که سومین شکست متوالی این تیم در این رقابت ها بود، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو وب» مدعی شد مدیران باشگاه میلان با آندرِی شوچنکو، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال اوکراین تماس گرفته اند و با او در مورد حضور احتمالی اش روی نیمکت میلان صحبت کرده اند اما در عین حال یک بازی دیگر به جامپائولو فرصت داده اند تا جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

شوچنکو که از سال 2016 حاضر هدایت تیم ملی فوتبال اوکراین را برعهده دارد، در گفت وگو با نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: من عاشق میلان هستم اما از سوی باشگاه تماسی با من گرفته نشده و از جنبه حرفه ای هم من در حال حاضر به میلان فکر نمی کنم. من سرمربی تیم ملی اوکراین هستم و تمام تمرکزم روی تیم ملی کشورم است. می خواهم با بازیکنانم به یورو 2020 بروم.

وی افزود: من در حال حاضر در شهر میلان به سر می برم، اما این به خاطر زیرنظر گرفتن بازی های بازیکنان اوکراینی شاغل در فوتبال ایتالیاست. پس از بازی با آتالانتا هم قرار است با دوستان میلانی ام شام بخوریم. این هم به خاطر رابطه اجتماعی ما است چون ما هنوز دوستان خوبی هستیم. میلان هنوز در قلب من است و اطمینان دارم تلاش باشگاه، مالدینی و بوبان به زودی نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز