خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سیدجلال حسینی برای دیدار با شهر خودرو

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۳۴

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌تواند تیمش را در دیدار با شاگردان گل محمدی همراهی کند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا در جدول رده بندی صعود کنند.

به دلیل محرومیت انضباطی شجاع خلیل زاده، کالدرون تصمیم دارد تا در این مسابقه از زوج او و محمدحسین کنعانی زادگان استفاده کند و خبر خوش برای سرخ‌ها این است که مصدومیت سید جلال حسینی، کاپیتان نخست این تیم برطرف شده و می‌تواند با صلاحدید کادرفنی رو در روی نماینده مشهد بازی کند.

حسینی که مدافع با تجربه‌ای محسوب می‌شود و سابقه بازی در تیم‌های زیادی را دارد، در دیدار با صنعت نفت آبادان هم نیمکت نشین بود، اما به دلیل مصدومیت تقابل با استقلال تهران، سپاهان اصفهان و ماشین سازی را از دست داد و با رفع مصدومیت به دیدار برابر شهرخودرو می‌رسد. در ساعات گذشته شایعاتی مطرح شده بود که این بازیکن به دلیل مصدومیت به این مسابقه نمی‌رسد.

البته سرخ‌ها برای این دیدار ۳ غایب دارند و فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت بازی نمی‌کنندو کامیابی نیا، هافبک این تیم مصدوم و همچنان دور از مستطیل سبز است.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهر ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز