خبرگزاری کار ایران

ایمان باصفا در گفتگو با ایلنا:

ارزش پارس با یک باخت مشخص نمی‌شود/ استفاده از بازیکنان جوان درجام حذفی استراتژی آقای کمالوند بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۸۰

ایمان باصفا در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن، شرایط تیم پارس جم و بازی مقابل تراکتور صحبت کرد.

ایمان باصفا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص باخت مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: گرچه این دیدار با باخت ما همراه بود اما در مجموع بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی را انجام دادیم. استراتژی آقای کمالوند در این دیدار استفاده ازهفت، هشت بازیکنان جوان بود نه به این خاطر که بازی برایش اهمیتی نداشته نه، بلکه به این دلیل که بتواند به تمامی بازیکنان جوان و باانگیزه تیم فرصت بازی بدهد و عملکرد آن‌ها را مورد ارزیابی قراردهد. همانطور که می‌دانید آقای کمالوند سال‌ها عنوان جوان‌ترین مربی لیگ را داشته اما با این حال بازیکنان جوان و آینده‌دار زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. ایشان خیلی مربی کاربلد و بادانشی است.تیم ما باید عادت کند مخصوصا در بازی‌های خانگی نبازند دیدارهای جام حذفی به ما یاد داد که فرصت یک اشتباه را هم نداریم.

باصفا در خصوص شرایط فنی و روحی تیم پارس پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی گفت: در تیم‌هایی که آقا کمالوند مدیریت و مربی‌گری آن‌را به عهده دارد، بازیکنان هرگز از لحاظ روحی ضعیف نمی‌شوند. همیشه بازیکنان تیم ما در تلاش و جنگ هستند تا بهترین خودشان را به نمایش بگذارند. بنظرم ارزش یک تیم و تلاش بازیکنانش با یک باخت مشخص نمی‌شود. تیم ما تا به اینجای کار نمایش خوبی از خود ارائه داده است امیدوارم بتوانیم در ادامه هم این عملکرد خوب را ادامه دهیم.

هافبک تیم پارس جم در واکنش به درگیری‌های بازی مقابل ذوب‌آهن و مربیان دو تیم ادامه داد: زمانی که بازی از اهمیتی بیشتر برخوردار باشد طبیعتا درگیری و تنش بین دو تیم هم بیشتر خواهد شد. آقای منصوریان از نظر اخلاقی و بازی جوانمردانه همیشه هم در دوران بازیگری  و هم در زمان مربی گریخودشان را ثابت کرده‌اند اما بازیکنان ذوب آهن برعکس ایشان در نیمه اول حتی زمانی که دروازبان خودشان هم زمین می‌خورد اقدام به گلزنی می‌کردند و این صحنه چندین بارتکرارشد. تمامی اعتراض و حرف آقای کمالوند هم این بود که بازی بدون فیرپلی ارزشی ندارد شاید  سلامتی یک بازیکن در میان باشد.

وی در خصوص پیشبینی‌اش از بازی مقابل تراکتور گفت: تیم ما هم در بازی‌های دوستانه و هم در لیگ‌برتر نشان داده که جلوی تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند. آقای کمالوند تیم تراکتور را به لیگ برتر آورد، ما هم باید بدانیم که یک مربی بزرگ، کاربلد بالای سرمان است که هربازی یک استراتژی بخصوص برای خودش دارد و هرگز تیمش دست و پا بسته بازی نمی‌کند. بدون شک تمامی تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم و پیروز از زمین خارج شویم.

باصفا درخصوص حمایت همیشگی هواداران پارس جنوبی جم گفت: از زمانی پارس جنوبی به فوتبال حرفه‌ای آمد به هوادارنش معروف شد. آن‌ها بسیار مهمان‌نواز هستند. همیشه در هوای گرم، شرجی با دلخوشی تمام به تشویق تیم خودشان می‌پردازند. من در تیم‌های بسیاری بازی کردم هرگز ندیدم هواداران تیمی حتی زمانی که آن تیم نتایج مطلوبی را کسب نمی‌کند هم همچنان تشویق کنند. واقعا حضور و تشویق هواداران پارس یک انرژی مضاعف برای تیم ما است. امیدوارم که بتوانیم این مردم مهربان وخونگرم را با بردها و نتایج خوبمان خوشحال کنیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز