خبرگزاری کار ایران

رحمانی: از جام حذفی به آسیا می‌رسیم / بازی دشواری با نفت داریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۰۳

هافبک تیم پیکان گفت: نفت با تیم‌های برتر لیگ مانند سپاهان و تراکتور بازی کرده و شکست نخورده است. مطمئنا بازی دشواری داریم اما با تمام تلاش در زمین حاضر می‌شویم تا برنده از زمین خارج شویم.

ماهان رحمانی در گفت و گو با ایلنا درباره برتری مقابل شهدای رزکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: آنها تیم قابل احترامی بودند و خیلی هم در زمین روی حملات ما را اذیت کردند. در نیمه اول با توجه به فشارهای زیادی که داشتیم یک بر صفر برنده شدیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. در نیمه دوم سه گل دیگر هم زدیم و خوشحالیم که توانستیم با این نتیجه راهی دور بعدی شویم.

رحمانی درباره گلزنی پس از چند بازی نیمکت نشینی اظهار داشت: خداراشکر، گلزنی من روی تلاش بازیکنان بود و از این بابت خیلی خوشحالم. درست است که در هفته‌های اخیر کم بازی کردم اما مشکلی ندارم و همه چیز به نظر آقای فرکی و کادرفنی بستگی دارد و تابع نظرات آنها هستم. در هر بازی که به میدان بروم تلاش می‌کنم که بهترین تلاش را برای تیمم انجام بدهم.

بازیکن پیکان درباره اظهارات فرکی که عنوان کرده جام حذفی بهترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست گفت: جام حذفی با توجه به اتفاقات گوناگونی که در آن رخ می‌دهد یک جام مهمی است که با پنج مسابقه به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیاممکن می‌شود. این اتفاق غیرممکن نیست و شما دیدید که فصل گذشته تیم داماش گیلان به فینال هم صعود کرده بود؛ به نظرم ازجام حذفی به آسیا می‌رسیم.

هافبک پیکان درخصوص رویارویی با نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: نفت تیم قابل احترامی است اما ما در بازی خانگی محکوم به برد هستیم و شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود. در این بازی به دنبال سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان در جدول رده بندی هم ارتقا پیدا کند. نفت با تیم‌های برتر لیگ مانند سپاهان و تراکتور بازی کرده و شکست نخورده است. مطمئنا بازی دشواری داریم اما با تمام تلاش در زمین حاضر می‌شویم تا برنده از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز