خبرگزاری کار ایران

فوتبالی که قرار بود باز هم قربانی شود؛

خدا را شکر سایپا در تهران ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۴۸

اتفاقات روز گذشته ذر ورزشگاه انقلاب کرج گویای سطح آمادگی فوتبال این شهر برای لیگ برتری شدن بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در کرج میهمان گل ریحان بود و دو تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که تنها ورزشگاه نزدیک به استاندارد این شهر و میزبان دیدارهای خانگی گل ریحان در لیگ یک است و ولی طبق گفته حاضران در ورزشگاه در دیدار روز گذشته فاصله زیادی با استانداردهای لازم برای برگزاری بازی در لیگ برتر دارد و در صورتی که گل ریحان موفق شود به لیگ برتر صعود کند اقدامات زیادی باید در جهت تکمیل این ورزشگاه انجام شود تا این تیم بتواند در کرج میزبان تیم‌های لیگ برتری باشد.

مهم‌ترین اتفاق روز گذشته بازی گل ریحان با استقلال قطع برق ورزشگاه بود که باعث شد بازی حدود 40 دقیق متوقف شود و اگر کمی بیشتر طول می‌کشید به گفته سعید فتاحی بازی لغو و به زمان دیگری موکول می‌شد که با توجه به فشردگی برنامه بازی‌ها دردسر جدید و بزرگی برای این تیم و سازمان لیگ ایجاد می‌شد.

این اتفاق در یک دیدار رسمی میان دو تیم مطرح فوتبال کشور و در یکی از دو تورنمنت مهم فوتبال کشور برگزار شد که به هیچ وجه حتی در کشورهایی که سطح فوتبالی پایین‌تری نسبت به ایران دارند هم بعید است مورد مشابهش وجود داشته باشد.

این نقص بزرگ البته تنها مشکل ورزشگاه انقلاب کرج نبود و مشکلات دیگری از جمله پارکینگ، گیت ورودی، بخش VIP و میکس زون ورزشگاه از جمله حداقل‌هایی بود که در ورزشگاه انقلاب کرج در حد مطلوب و حتی نزدیک به مطلوب هم وجود نداشت.

خدا را شکر سایپا در تهران ماندنی شد

تصویر جایگاه VIP ورزشگاه انقلاب کرج که از چهارپایه‌های پلاستیکی در آن استفاده شده است.

این موارد در حالی وجود دارد که مسئولان استانی و نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی از ابتدای فصل در حال رایزنی و تلاش برای بردن امتیاز باشگاه سایپا به این استان هستند و البته اقدامات زیادی برای تجهیز و تکمیل ورزشگاه انجام شد و اوضاع پیشین ورزشگاه انقلاب کرج به مراتب پایین‌تر از سطح کنونی بوده است.

در طول دوران پیش از شروع فصل که تلاش‌ها برای انتقال امتیاز سایپا به کرج تا مرحله عملی شدن هم پیش رفت مسئولان ذیربط مدعی بودند که همه زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر نارنجی‌پوشان را دارند و جای نگرانی نیست و حالا با توجه به موارد دیده شده باید خدا را شکر کرد که مقاوت‌ها برای این انتقال تا کنون نتیجه داده و شاید تقابل گل‌ریحان با استقلال و برگزاری چنین دیدار حساسی لازم بود تا مشخص شود لیگ برتری شدن نیاز به زیرساخت، برنامه ریزی بلند مدت، حمایت از تیم‌ها برای صعود مرحله به مرحله و گام به گام و البته پیشینه و قدمت در آن شهر دارد و با نامه و دستور نمی‌توان سهمیه لیگ برتری برای یک شهر و استان جذب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز