خبرگزاری کار ایران

اشتباهات داوری استرا را عصبی کرده بود

عبداللهی: رفتن فتحی مشکل استقلال را حل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۰۹

سرپرست سابق استقلال معتقد است با اولین برد مقابل گل ریحان شرایط ابی پوشان در ادامه بهتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا،نصرالله عبداللهی سرپرست سابق استقلال معتقد است مشکلات این تیم با یکی دو برد حل می‌شود و دیگر نیازی به تغییر مربی یا مدیرعامل نیست. با عبداللهی در خصوص شرایط این روزهای استقلال  به صحبت پرداختیم.

 استقلال توانست گل ریحان البرزرا درجام حذفی شکست دهد؟ 

بازی سختی است. معمولا در جام حذفی همه تیم‌ها انگیزه دارند تا پیروز شوند و به مرحله بعدی صعود کنند. فکر می‌کنم گل ریحان هم دوست دارد مقابل استقلال شگفتی‌ساز شود.

 استقلال یک بار پیش از فصل مقابل گل ریحان بازی کرده بود و حتی این تیم را شکست داده بود؟

آن بازی فرق می‌کرد زیرا بازی دوستانه بوده و دو تیم بیشتر به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خود بودند اما این بازی رسمی بود و باید یک تیم برنده می شد.استقلال در این بازی حساب شده بازی کرد و توانست یک پیروزی باارزش را بدست بیاورد

 فکر می‌کنید شرایط استقلال چه زمانی بهتر شود؟

استقلال نیاز به یک یا دو برد  در لیگ دارد تا از این شرایط خارج شود. آنها زیر فشار هستند به همین دلیل نمی‌توانند بازی همیشگی خود را ارائه کنند اما با چند برد شرایط تغییر خواهد کرد.

این روزها استقلال مصدومان زیادی دارد. این موضوع برای شما نگران‌کننده نیست؟

تیمی که هنوز در ابتدای لیگ است و این همه محروم و مصدوم دارد برایش خوب نیست زیرا هنوز خیلی از بازیها باقی مانده و باید نیروهایش را تقسیم کند.

 فکر می‌کنید چرا استراماچونی این روزها عصبانی است؟

به دلیل اینکه اشتباهات داوری خیلی روی عملکرد استقلال تاثیر منفی گذاشته است. در اکثر بازیهای این فصل استقلال دچار بدشانسی شده و همین باعث شده که استراماچونی هم در خیلی از مواقع از کوره در برود. امیدوارم بدشانسی‌های استقلال تمام شود.

 این روزها شایعه تغییر مدیرعامل هم شنیده می‌شود؟

اینها مشکلات استقلال را حل نمی‌کند. استقلال نیاز به برد دارد که اگر این اتفاق بیفتد خیلی از مشکلات حل خواهد شد. امیدوارم پیروزیها به زودی شروع شود.

استقلال یک بازی هم باید در لیگ بدون تماشاگر بازی کند؟

به هر حال تصمیمی بوده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته و این اتفاق برای پرسپولیس هم افتاده و چیزی هم نمی‌توان گفت. امیدوارم دیگر این اتفاقات برای استقلال نیفتد زیرا وجود تماشاگر در هر بازی یک پوئن مثبت به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز