خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان:

خوشحالم توانستیم پیروزی بازی باشیم/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۸۵

منصوریان در خصوص بازی مقابل پارس جنوبی در رقابت های جام حذفی و درگیری و حواشی این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از برتری ذوب آهن  مقابل پارس جنوبی در رقابتهای جام حذفی  اظهار داشت: میزبانی خوبی داشتیم. امیدواریم فصل آینده که ما آمدیم جم این شهر هتل داشته باشد تا از بودن در جم لذت ببریم. ترجیح من این بود بازی به 120 دقیقه نرسد و در 90 دقیقه بتوانیم پیروز میدان شویم.به دلیل بازی بعدی ما که دربی اصفهان است به پنج بازیکن استراحت دادم.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: ‌حضور پهلوان بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم عالی بود از عملکرد او راضی هستم بازی در مجموع بازی با کیفیتی بود. تیم پارس جنوبی با توجه به اینکه با تیم دوم خود بازی می‌کرد بازی فوق‌العاده دقیقی انجام داد. خوشحالیم که توانستیم این مسابقه را ببریم و در جام حذفی باقی بمانیم.

وی در ادامه گفت:  پارس جنوبی در جای دورافتاده‌ای قرار داشت  وبا وجود اینکه این تیم برای سومین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و هنوز  آسانسوری نشده است. لیاقت مردم این شهر بیشتر از این است و امیدواریم که تیم موفقی باشد.

منصوریان در واکنش به اینکه آن  وسیله قرمزرنگ که به بازیکنان داد چه بود گفت: چیزی دست من نبود فقط یک ساعت بود که به پزشک تیم دادم.

وی در واکنش به علت درگیری با کمالوند توضیح داد: من به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم این چیزها در فوتبال طبیعی است. شاید نخواستیم که سواستفاده شود و وقت تلف شود برای فراز کمالوند سؤال پیش آمده بود به طور کلی این نوع بازی را قبول ندارم و به بازیکنان تیم گفتم رعایت کنند و اگر در طول بازی یک بازیکن زمین خورد توپ را به بیرون بزنند. ما اهل این کارها نیستیم و این حرف‌ها پیش نمی‌آید.

سرمربی تیم ذوب آهن در واکنش به صحبت‌های کمالوند مبنی بر بازی کردن با تیم دوم و جوان گفت: دراین بازی  باصفا و بابک حاتمی امروز در ترکیب تیم پارس جنوبی بازی کردند و من به تیم دوم اعتقاد ندارم. به نظرم تیم پارس جنوبی در این بازی می‌خواست به انرژی تیمش مقابل تراکتور بیفزاید.

منصوریان در پاسخ به اینکه  آیا با این پیروزیبه لیگ برتر برمی‌گردید عنوان کرد: حضور در جام حذفی بسیار زیاد برای ما مهم بود. بازی بعدی ما دربی اصفهان برابر سپاهان است. نمی خواهم که در این بازی زیاد به تیم ما فشار بیاید اما خدا را شکر که با یک روحیه خوب مقابل سپاهان قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز