خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: گل ریحان تیم محترمی بود/ باید عادت کنیم که فشار را تحمل کنیم!

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۷۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر گل ریحان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ابراز خوشحالی کرد و گفت: نتیجه عادلانه ای برای این بازی رقم خورد.

به گزارش ایلنا، آندره استراماچونی پس از این بازی گفت: ما می دانستیم بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت. تیمی با احترام مقابل ما بود که مربی محترمی هم دارد. ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی تیم حریف به ما فشار آورد و به یک گل هم رسید. 

وی ادامه داد: ما عکس العمل خوبی داشتیم و توانستیم بازی را ببریم. در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم. نتیجه عادلانه بود. به تیم استقلال و هوادارانش این پیروزی را تبریک می گویم و ازاین بابت خوشحالم. 

استراماچونی در مورد خاموشی ورزشگاه و مشکلاتی که برای تیمش بوجود آمد گفت: به خاطر این اتفاق متاسف شدم چون شرایط خوبی داشتیم. نگران بودم وقفه ای که ایجاد شد شرایط ما را بدتر کند. به بازیکنانم فشار آوردم که مانند قبل از خاموشی کارشان را دنبال کنند. همین اتفاق هم افتاد و توانستیم به پیروزی برسیم. ما فرصت زیادی تا بازی بعدی نداشتیم و خوشحالم که این دیدار به اتمام رسید. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد استفاده از مرتضی تبریزی با وجود حاشیه دیدار قبلی و اینکه استقلال پنالتی زن اول و دوم دارد یا خیر گفت: با تمام بازیکنان صحبت کردم و گفتم وقتی برای استقلال بازی می کنید یکی از بهترین بازیکنان آسیا هستید. باید عادت کنید که این فشار را تحمل کنید. این چیزی است که من روی آن کار می کنم. برای اینکه ما تحت فشار هستیم و کارمان مورد توجه قرار می گیرد. برای همین باید برای شادی هواداران کار کنیم. به بازیکنانم گفتم باید سرشان را بالا بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز