خبرگزاری کار ایران

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

گل‌ریحان یک - استقلال 3/ برتری استقلال در نبرد 200 دقیقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۵۶

شاگردان استراماچونی با برتری مقابل گل ریحان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل ریحان البرز رفت.

این دیدار در پایان برنده‌ای نداشت و با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید تا کار به وقت اضافه بکشد.

گل میزبان را در این دیدار محمد پاپی در دقیقه 38 به ثمر رساند و گل استقلال روی ضربه محمد دانشگر توسط حمید دیوسالار به اشتباه وارد دروازه گل ریحان شد.

مرتضی تبریزی هم در نیمه دوم بازی یک ضربه پنالتی را برای استقلال از دست داد.

در وقت‌های اضافه استقلال موفق شد 2 بار دیگر دروازه گل ریحان را باز کرده و با پیروزی در این دیدار به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

این دیدار حدود 30 دقیقه به دلیل قطعی برق ورزشگاه انقلاب کرج متوقف شد تا با 30 دقیقه وقت اضافه که به دلیل تساوی بازی به آن افزوده شد حدود 200 دقیقه از شروع تا پایان طول بکشد.


داور: سید مهدی سیدعلی/ کمک‌ها: علی میرزابیگی و تورج عیوض‌محمدی؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان/ ناظر داوری: شاهین حاج‌بابایی


کارت زرد: علی دشتی(25) محمد دانشگر(98) علی کریمی(110) از استقلال/ کیانوش میرزایی(30) محمدحسین مهرآزما(75) از گل ریحان


ترکیب گل ریحان:

گل‌ریحان یک - استقلال 3/ برتری استقلال در نبرد 200 دقیقه‌ای

حجت صدقی، علی محمدی(66- شاهین مجیدی)، علیرضا ارجمندیان(105- رضا معقولی)، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی(88- میلاد ابطحی)، محمدامین درویشی(106- یاشار احمدی)، سید امید نظامی پور و سید محسن حسینی


ترکیب استقلال:

گل‌ریحان یک - استقلال 3/ برتری استقلال در نبرد 200 دقیقه‌ای

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی(103- سیاوش یزدانی)، داریوش شجاعیان(102- مسعود ریگی)، علی دشتی(73- آرش رضاوند) و مرتضی تبریزی (87- سجاد آقایی)


گل‌های این دیدار:

* گل ریحان 1 - استقلال صفر (دقیقه 38: محمد پاپی): پرتاب اوت بلند به محوطه جریمه استقلال را دانشگر با ضربه سر دفع کرد که توپ در میانه زمین به محمد پاپی رسید و این بازیکن هم با شوت ناگهانی تماشایی از فاصله‌ای حدودا 30 متری دروازه حسینی را باز کرد.

* گل ریحان 1 - استقلال 1 (دقیقه 43: گل به خودی حمیدرضا دیوسالار): ارسال توپ از روی کرنر و ضربه سر روزبه چشمی، به پای علی کریمی برخورد کرد و به محمد دانشگر رسید که شوت این بازیکن بعد از اصابت به پای دیوسالار وارد دروازه گل ریحان شد تا گل تساوی استقلال به ثمر برسد.

* گل ریحان 1 - استقلال 2 (دقیقه 93: سجاد آقایی):  فرشید اسماعیلی با توپ‌ربایی از دیوسالار در میانه زمین که صحنه مشکوک به خطایی هم بود، با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه گل ریحان رفت و با پاس در عرض سجاد آقایی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم تعویضی جوان با زدن توپ به زیر طاق دروازه، آبی‌ها را پیش بیندازد.

* گل ریحان 1 - استقلال 3 (دقیقه 113: فرشید اسماعیلی): حمله استقلال از میانه زمین با پاس علی کریمی به سجاد آقایی رسید که این بازیکن با ضربه قیچی برگردان و پاس چیپ زیبا، فرشید اسماعیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با شوت سرضرب و زیبا گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز