خبرگزاری کار ایران

بعد از شکست باورنکردنی برابر فجر

مربی فولاد: برای ما لیگ برتر مهمتر از جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۹۱

فولاد خوزستان عجیب‌ترین نتیجه را در جام حذفی با وداعی زودهنگام در آن بعد از شکست در ضربات پنالتی برابر فجر به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، حمید رجبی مربی فولاد می‌گوید در جام حذفی به خاطر کمبود بازیکن تمام نفرات اصلی خود را بازی ندادند و هدف‌شان بیشتر این بود که بتوانند نیمکت‌نشین‌ها و همینطور بازیکنان مصدومی را که برگشته‌اند، تست کنند. او در این باره توضیح می‌دهد: «جام حذفی جامی است که می‌توانیم به بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی در لیگ ندارند، فرصت بیشتر دهیم. با همین تفکر وارد جام حذفی شدیم. از 8 بازیکنی که کمتر شانس بازی به دست آورده بودند، مقابل فجرسپاسی استفاده کردیم. حتی مصدومانی را که برگشتند، بازی دادیم تا آنها را برای لیگ برتر محک بزنیم. در کل هدف ما این بود که بتوانیم بازیکنانی را از ترکیب دور بودند، به شرایط بازی نزدیک کنیم.»

رجبی ادامه می‌دهد: «حقیقت این است که در فولاد با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم. با این شرایط توان بازی در دو جام را هم نداریم. در حال تکمیل کردن تیم هستیم. البته اینطور نبود که بخواهیم جام حذفی را شل بگیریم چون معتقدیم بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین ما فاصله زیادی وجود ندارد ولی این واقعیت بود که تلاش کردیم تا بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهیم. در کل برای ما لیگ برتر مهمتر از جام حذفی است.» 

مربی فولاد درباره شرایط بازی توضیح می‌دهد: «موقعیت‌های زیادی در طول بازی خلق کردیم. هدف ما این بود که یک بازی هجومی انجام دهیم. بازی با فجر برای ما یک تمرین برای بازی هجومی در لیگ برتر بود. در موقعیت سازی موفق بودیم و انشالله تلاش خواهیم کرد تا در لیگ‌برتر هم بتوانیم یک بازی هجومی‌تر ارایه دهیم. سه روز دیگر بیرون از خانه با شهرداری بوشهر بازی خواهیم کرد. تمرکز خود را روی آن بازی گذاشته‌ایم تا انشالله بتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.» 

رجبی درباره خراب کردن پنالتی‌ها توسط سه بازیکن این تیم می‌گوید: «به اندازه کافی پنالتی تمرین کرده بودیم. به جرات می‌گویم سه نفر از بهترین پنالتی‌زن‌های ما پنالتی را خراب کردند. برای هر بازیکنی این اتفاق می‌افتد. حریف در ضربات پنالتی خوش شانس تر از ما بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز