خبرگزاری کار ایران

کفشگری: کارت بازی نداریم و وضعیت ما مشخص نیست / برای بازی کردن در نساجی لحظه شماری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۶۹۳

مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید علیرغنم عدم صدور کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ به دنبال مشخص شدن وضعیتش است تا بتواند در تیم قائمشهری بازی کند.

مهرداد کفشگری در گفت و گو با ایلنا درخصوص وضعیتش در تیم نساجی با وجود عدم صدور کارت بازی با گذشت 5 هفته از مسابقات لیگ نوزدهم گفت: بله هنوز وضعیت ما مشخص نیست و حدود یک هفته‌ای می‌شود که در تمرینات حاضر نیستیم. من و محمد قاضی و دو بازیکن دیگر چنین وضعیتی داریم و کسی به ما اعلام نکرده که چه زمان مشکل‌مان برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: بدهی باشگاه از ابتدا برای ثبت قراردادها مشکل بود؛ اول برای چند بازیکن چک دادند و کارت بازی آنها صادر شد، برای دومین بار که خواستند این کار را انجام بدهند مورد قبول قرار نگرفت و الان ما چهار بازیکن کارت بازی نداریم. منتظر هستیم که دوباره به تمرین برویم چون با غیبت در تمرینات وضعیت آمادگی‌مان را از دست می‌دهیم. 

کفشگری درباره اینکه از سوی باشگاه اعلام شده آنها در تمرینات نباشند یا این تصمیم گیری از سوی بازیکنان بوده گفت: وقتی 5 هفته از مسابقات لیگ برتر می‌گذرد به هر حال ما هم یک صبری داریم. اینطور نیستم که بگوییم انگیزه نداشتیم اما چند هفته به این صورت بود که تمرین می‌کردیم و زمان بازی چون در لیست نبودیم به خانه می‌رفتیم. این اتفاق برای ما سخت است و از لحاظ روحی روانی وضعیت مناسبی نداریم.

بازیکن نساجی در پاسخ به این سوال که برای مشخص شدن وضعیتش با مدیران باشگاه تماسی برقرار کرده یا خیر گفت: از سوی باشگاه کسی به ما زنگ نزد و از کادرفنی با آقای بادامکی و آقای مهاجری صحبت کردیم. به غیر از این دو مربی دیگر فردی را سراغ نداریم که پیگیر وضعیت ما باشند.

کفشگری درباره اینکه گفته می‌شود نساجی پزشک ندارد، عنوان کرد: به هر حال آقای مهاجری به عنوان سرمربی باید در این باره اظهار نظر کنند و مشکلات تیم را ایشان به خوبی می‌دانند. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم که تمرین کنم و مدیران و مسئولان مشکلاتش را برطرف کنند. حضور یک پزشک هم فکر نمی‌کنم مشکل بسیار حادی باشد؛ ما یک پزشک داشتیم و شاید دیروز غیبت داشتند. این در حیطه کاری ما نیست که بخواهیم دخالت کنیم.

او درباره اینکه با وجود عدم مشخص بودن وضعیت آیا پولی دریافت کرده یا خیر گفت: بله من هم به اندازه تمام بازیکنان پولم را گرفته‌ام. از نظر مالی مشکل نداشتیم و مشکل من و سه بازیکن دیگر همین عدم دریافت کارت بازی است. الان هم بخواهیم به ترکیب اضافه شویم چند هفته فرصت لازم داریم تا به صورت کامل آماده شویم. تا جایی که بتوانم تا حد امکان صبر می‌کنم و بحث جدا شدن مطرح نیست. من فرزند قائمشهر هستم و لحظه شماری می‌کنم که برای تیم شهرم بازی کنم. اگر میخواستیم که جدا شویم زودتر می‌رفتیم و این مباحث برای من حداقل وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز