خبرگزاری کار ایران

مرادی: پرسپولیس تحت فشار است؛ مقابل تیم بی ادعای ما به مشکل می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۹۷

بازیکن تیم ماشین سازی درباره دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: ما یک تیم جوان و بی ادعا هستیم که پرسپولیس صد در صد مقابل ما به مشکل برمی‌خورد.

بابک مرادی در گفت و گو با ایلنا درباره برتری مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی با پیکان روی اتفاقات فوتبالی شکست خوردیم و آن را فراموش مکردیم تا برای این بازی به خوبی آماده شویم. بازی شاهین برای ما خیلی اهمیت داشت و برنده شدیم تا نشان بدهیم که روی اتفاقات فوتبالی شکست خورده بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما ارزشمند است و برای هفته بعدی هم تلاش می‌کنیم تا به خوبی در جمع آوری امتیازات اقدام کنیم.

هافبک ماشین سازی درخصوص مصدومیتش گفت: پزشک به من گفته بود باید 4 هفته از میادین دور باشم اما هر از گاهی دور زمین نرم دویی انجام می‌دادم. نزدیک به 25 روز دستم در آتل بود و الان هم شاید 70 درصد خوب شده باشم. هر روز فیزیوتراپی انجام می‌دهم و امیدوارم که به زودی بهتر شود. خداراشکر نیاز به عمل جراحی نداشتم و با تمرینات سبک درست می‌شود.

مرادی درباره گلزنی پس از بازگشت به ترکیب ماشین سازی گفت: در بازی مقابل استقلال و سپاهان مدافع چپ بودم و مقابل شاهین با نظر آقای خطیبی هافبک چپ بودم. در این پست در ثانیه 24 یک پنالتی گرفتم که فکر می‌کنم سریعترین پنالتی تاریخ ایران بود در ادامه بازی هم دقیقه 84 بود که گل سوم تیم را زدم و امیدوارم که این روند را ادامه بدهم تا به تیمم کمک کنم.

بازیکن ماشین سازی درخصوص رویارویی با پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس تیم بزرگی است بازیکنان و سرمربی بزرگی هم دارد. آنها بعد از برد در دربی یک باخت مقابل سپاهان را تجربه کردند و الان روی آنها فشار وارد است تا بخواهند شکست را جبران کنند و هم از عنوان قهرمان فصل گذشته‌شان دفاع کنند. 

مرادی ادامه داد: ما یک تیم جوان و بی ادعا هستیم که پرسپولیس صد در صد مقابل ما به مشکل برمی‌خورد. دست و پا بسته نیستیم و با انگیزه می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم. در هر پستی که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و سعی من این است که در هر کجا باشم بهترین عملکرد را داشته باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز