خبرگزاری کار ایران

گلنوش سبقت الهی: همه تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۷۳

ملی پوش تیراندازی کشورمان که تجربه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را دارد گفت: همه تلاش را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم و مسوولان فدراسیون به خوبی آگاهی دارند که برای افزایش شانس کسب سهمیه در قطر چه چیزهایی نیاز است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از ۱۲ آبان ماه به میزبانی کشور قطر آغاز خواهد شد. این آخرین فرصت تیراندازان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود.

ایران تاکنون ۲ سهمیه تیراندازی توسط نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در رشته تفنگ بادی کسب کرده‌ است.

 گلنوش سبقت‌اللهی در حصوص کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: تمام فکرم این روزها به کسب سهمیه و حضور دوباره در المپیک است در سه جام جهانی اخیر در چین، آلمان و برزیل نتایج بسیار خوبی کسب کردم و به فینال راه یافتم اما متاسفانه موفق به کسب سهمیه نشدم.

این تیرانداز اصفهانی اضافه کرد: ‌تمرینات را در تهران پیگیری می‌کنیم و با مشکل همیشگی کمبود فشنگ مواجه‌ایم، اما با توجه به اینکه در ریو حضور در المپیک را تجربه کرده‌ام انگیزه زیادی برای حضور مجدد در المپیک و البته کسب مدال دارم.

سبقت‌اللهی اعزام تیم ملی به اردوی بین‌المللی هانوفر را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: ‌ پیش از جام جهانی مونیخ، فرصت سه روزه برای تمرین در این کمپ نصیب تیم ملی شد و همین زمان اندک کمک زیادی به عملکرد ما در جام جهانی مونیخ داشت و برای نخستین مرتبه در تاریخ فعالیت رشته تپانچه در کشور توانستیم به فینال رشته تفنگ خفیف راه یابیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان برای تحقق رویاهایمان کمک بیشتری کند و البته فدراسیون به خوبی می‌داند یک تیرانداز برای کسب سهمیه و موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارد.

این تیرانداز ادامه داد: وقتی هانیه رستمیان در جام جهانی مدال می‌گیرد یا سجاد پورحسینی تا جایگاه نهم صعود می‌کند، به معنی آن است که ظرفیت بالایی در این رشته هست و با توجه به این مساله، حالا ما نیازمند یک فوت کوزه‌گری هستیم تا با تمام توان برای کسب سهمیه گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز