خبرگزاری کار ایران

از رقابت برای ترکیب اصلی فراری نیستم

گوهری: مراقب بودیم اتفاق فصل گذشته مقابل داماش تکرار نشود/ بازهم به تیم ملی دعوت می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۱۶

گلر سایپا در مورد بازی مقابل داماش و همچنین شرایط خودش در تیم صحبت کرد.

احمد گوهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سایپا مقابل داماش اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و البته همانطور که انتظارش را داشتیم اصلاً بازی راحتی نبود. داماش نیمه اول خوب بازی نکرد ولی در نیمه دوم به ما فشار آوردند و کارمان را برای دقایقی سخت کردند. گلی هم که زدند به نظر من از آن گل‌هایی بود که به زور زده شد و به هر صورتی بود تو وارد دروازه شد.

وی در مورد اینکه داماش فصل قبل سایپا را حذف کرده بود و ممکن بود این اتفاق تکرار شود، گفت: من خودم سال قبل اینجا نبودم ولی خب داماش توانست شگفتی‌ساز رقابت‌ها شود و به فینال برسد و سایپا هم یکی از تیم‌هایی بود که مقابل آنها حذف شد. ما پیش بینی همه چیز را کرده بودیم و می‌دانستیم اگر آنها را دست کم بگیریم ممکن است پشیمان شویم و به همین دلیل مراقب بودیم اتفاق فصل گذشته تکرار نشود. الان دیگر اختلاف بین تیم‌ها کم شده و جام حذفی هم به اصطلاح جام شگفتی ها است و دیدید تیم‌های لیگ برتری دیگر هم با اختلاف یک گل برنده شدند و فاصله‌ها زیاد نبود.

گلر سایپا در مورد شرایط بازی در این تیم هم عنوان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان جوانی داریم که شاید تجربه‌شان کم باشد ولی سرشار از انگیزه هستند و این موضوع کمبود تجربه را در تیم جبران می‌کند. کادر فنی ما هم جوان هستند. خود ابراهیم صادقی مربی جوانی است که در دوره قبلی حضورم در سایپا همبازی من بوده و یا اشکان نامداری که مربی خودم است و زحمت زیادی برایم کشیده جزو مربیان جوان محسوب می‌شود و با این تیم جوان انگیزه‌های زیادی برای موفقیت داریم.

گوهری در مورد اینکه در سایپا باید برای ترکیب اصلی رقابت کند و این شرایط را در پارس جم هم داشت، گفت: انسان‌ها معمولاً راحت طلب هستند و من هم راحت طلبی را دوست دارم ولی اگر این موضوع بیش از حد باشد باعث افت و پس رفت آدم می‌شود و برای همین رقابت و تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی برایم اتفاق خوبی است و از آن فراری نیستم. من وظیفه دارم در تمرین تلاشم را بکنم و روزی و قسمت هر کسی دست خداست و بقیه‌اش را او مشخص می‌کند.

وی در مورد نتایج سایپا در لیگ برتر هم گفت: ما با توجه به شرایطی که داریم و همان جوان بودنی که در موردش صحبت کردم نتایج خوبی گرفتیم و البته بدشانس هم بودیم. در بازی با پارس جم اگر یک دقیقه بازی ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم گل بزنیم و نتیجه را تغییر دهیم یا مثلاً بازی با تراکتور بازی سختی بود و چند بازیکن 7-8 میلیاردی در ترکیب خودشان داشتند ولی یک بازی پایاپای با آنها انجام دادیم و فکر می‌کنم در ادامه هم نتایج بهتری کسب کنیم.

گلر سایپا در مورد اینکه در یک اردو به تیم ملی دعوت شد و چقدر امید دارد این اتفاق تکرار شود خاطرنشان کرد: اتفاق خیلی خوبی برایم بود و وقتی زحمات یک بازیکن دیده می‌شود برایش ارزشمند است. دعوتم به تیم ملی نشان از این داشت که بازی‌های فصل گذشته‌ام دیده شد و همه تلاشم را می‌کنم که دوباره این اتفاق بیافتد و به تیم ملی دعوت شوم و به این خواسته خودم هم می‌رسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز