خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکلات مالی؛

رایکا بابل مقابل فجرسپاسی به میدان نخواهد رفت/ تمرینات تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۲۴

​تیم فوتبال رایکا بابل در بازی هفته آینده مقابل فجرسپاسی به میدان نخواهد رفت.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، شنبه هفته آینده تیم رایکا در ورزشگاه هفت تیر بابل می‌بایست مقابل فجرسپاسی قرار بگیرد که بابلی‌ها به دلیل مشکلات مالی، در این بازی حاضر نخواهند شد.

علی فاریابی دوست مدیرعامل باشگاه رایکا در این خصوص گفت: متاسفانه از زمان شروع فعالیت باشگاه، به جز وعده و وعید از سوی مسئولین شهری (علی‌الخصوص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شورای شهر)، در عمل چیزی از آنها ندیدیم. هر روز به ما قول می‌دهند که حمایت می‌کنیم اما در عمل هیچ کاری برای باشگاه رایکا نکرده‌اند. شاید باور نکنید اما ما حتی در فراهم کردن زمین تمرین نیز مشکل داریم.

وی افزود: باتوجه به مشکلات مالی شدیدی که باشگاه در این روزها دارد، توانایی بازی مقابل تیم فجرسپاسی را نداریم. تمرینات باشگاه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است و تا زمانی که مسئولین شهری به وعده‌های خود عمل نکنند، نه تمرینات را شروع می‌کنیم و نه مقابل فجرسپاسی حاضر می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه رایکا ضمن تشکر از استاندار مازندران به دلیل کمک‌های حداقلی به باشگاه در خاتمه اظهار داشت: مسائل زیادی از زمان حضور رایکا در لیگ یک رخ داده است که هواداران از این موضوعات مطلع نیستند. انتظار داریم تا هواداران رایکا در کنار باشگاه باشند. تا الان نیز صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتیم اما دیگر توان کار نداریم و تا زمانی که مسئولین به خود نیایند، همه چیز در باشگاه معلق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز