خبرگزاری کار ایران

کمالوند: به بازیکنان اصلی‌مان استراحت می‌دهیم/ گرما در جم خیلی اذیتمان می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۰۷

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی فردا قصد داریم به ۷،۸ بازیکن مان استراحت دهیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: برای این بازی بازیکن مصدوم نداریم اما قصد دارم به 7،8 بازیکن تیمم استراحت دهم. شاید حریف فکر کند ما شوخی می کنیم اما واقعا قصد دارم این کار را انجام دهم. ما 30 هفته در لیگ بازی داریم و باید از همه نفرات مان استفاده کنیم. مسلما در طول فصل به دیگر بازیکنان هم نیاز پیدا خواهیم کرد پس چه بهتر که از همه داشته های مان در هر دو جام بهره ببریم.

وی افزود: متاسفانه گرمای هوا در چند روز اخیر در جم بی سابقه بوده و بازیکنان ما واقعا خسته هستند. در این شرایط لازم است که به آنها استراحت دهم. در جلسه آنالیز تیم بازیکنان از گرمای هوا شکایت داشتند. شاید برای تیم هایی که یک روز در جم بازی می کنند و می روند سخت نباشد اما برای تیمی که در جم تمرین می کند تحمل این شرایط سخت است.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه ترجیح می دهد تیمش در جم تمرین کند تا تهران، یادآور شد: اگر در جم امکانات کافی در اختیار ما قرار دهند ترجیح می دهم همین جا کنار مردم شهر باشیم تا اینکه بخواهیم ترافیک سنگین و مسافت زیاد تهران را تحمل کنیم. نمی توانیم زیاد در زمین شماره یک ورزشگاه تختی جم تمرین کنیم. از طرفی تمرین در زمین شماره دو سخت بوده و باید از هفت خوان رستم رد شویم تا مجوز دهند. امیدوارم مسئولان در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز