خبرگزاری کار ایران

منصوریان: کار را 90 دقیقه تمام می‌کنیم/ جام حذفی را جدی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۰۲

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: جام حذفی میانبری برای رسیدن به لیگ قهرمانان است و امیدوارم در 90 دقیقه بتوانیم پارس جنوبی را در شهر جم شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر پارس جنوبی جم، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به جم سفر کرده‌ایم و قطعا بازی سخت و دشواری در مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: خداراشکر می‌کنم که به واسطه فوتبال می‌توانیم در سراسر کشور عزیزمان هموطنان‌مان را ببینیم به خصوص مردم خوب عسلویه و جم که چهارمین بار است اینجا می‌آیم. فردا با تیمی بازی داریم که یک بار 2-3 هفته پیش بازی و امتیازات را تقسیم کردیم و قطعا بازی آسانی نداریم.

وی با بیان اینکه با تیمی تکمیل در شهر جم برای تقابل با پارس جنوبی آمده است خاطرنشان کرد: هم پارس جنوبی و ذوب آهن بازیکنان مصدوم داشته‌اند که آن‌ها برگشته‌اند و برای این دیدار آماده هستند و می‌توانند تیم‌های خود را در این مسابقه همراهی کنند.

منصوریان ابراز کرد: تیمی که لیاقت داشته باشد قطعا به مرحله بعد صعود می‌کند و امیدوارم بازی خوبی باشد و مردم و هواداران نیز از این مسابقه لذت ببرند. امیدوارم بازی به وقت‌های اضافه نرود و در 90 دقیقه بتوانیم پیروز مسابقه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که پارس جنوبی به گفته سرمربی‌اش با ترکیب اصلی بازی نمی‌کند و آیا ذوب‌آهن هم با ذخیره‌هایش بازی خواهد کرد، گفت: در تیم‌مان ترکیب اصلی نداریم. با 25 بازیکن شروع می‌کنیم و در ادامه 5 بازیکن جوان اضافه و با 30 بازیکن لیگ را تمام می‌کنیم. 4 روز دیگر باید با سپاهان بازی کنیم. جام حذفی برای ما فوق‌العاده جدی است و سعی می‌کنیم بهترین نفرات‌مان را فردا بازی دهیم. ما ترکیب اصلی نداریم و تنها بازیکنی که این احساس را دارد که بیشتر از بقیه بازی می‌کند قاسم حدادی‌فر است. باید وضعیت فیزیکی قاسم را در نظر بگیریم که می‌خواهد 4 روز دیگر در بازی با سپاهان از او استفاده کنیم. بازی قبل هم که با پارس بودیم 3-4 بازیکن‌شان را نداشتند، امیدوارم کمالوند گول‌مان نزده باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه جام حذفی میانبری برای رسیدن به لیگ قهرمانان است، خاطرنشان کرد: شما به لیگ که نگاه می‌کنید بعد از 30 بازی می‌توانیم مجوز حضور در آسیا را کسب کنیم. مدعیان قهرمانی در آخر لیگ در صدر جدول خودشان را جدا می‌کنند و مسیر مسابقات فرسایشی می‌شود. 

وی افزود: جام حذفی یک میانبر فوق‌العاده خوب هست چرا که با 5-6 بازی سهمیه یک لیگ قهرمانان را می‌گیریم. در لیگ اگر دوم شویم سهمیه دوم را هم می‌گیریم و با توجه به اینکه سهمیه 2+2 باید در پلی‌آف شرکت کنیم و در پلی آف لیگ قهرمانان هم تیم‌های آماده‌ای هستند که شرایط سخت می‌شود.

منصوریان ادامه داد: من و کمالوند هم خوش‌شانس نبودیم که در هفته اول به هم برخورد کردیم. هفته پیش بازی پارس را دیدم که فوتبال خوبی را انجام داد. من پیش‌بینی می‌کردم که یک قرعه خوبی قبل از دربی اصفهان برای ما در جام حذفی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه برای دیدار با پارس جنوبی غایبی ندارد عنوان کرد: دغدغه ما برگشتن محمدرضا خلعتبری بود که خدا رو شکر شرایط خوبی دارد و در دیدار برابر استقلال نیز بازی کرد.خلعتبری و حدادی‌فر خیلی با کیفیت و مثل دو جوان پرانرژی هستند و بازی را پایاپای با پارس جنوبی جلو می‌بریم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: تلاش ما این است که دقت‌مان را بالا ببریم و باید کاری بیشتر و تمرینات اختصاصی با بچه‌هایمان انجام دهیم. در تمرینات اتفاقاتی که در بازی‌ها برای ما پیش می‌آید را تمرین می‌کنیم. بازی سخت و پایاپایی با پارس جنوبی داریم و بازی فردا از  آن بازی‌هاست که روند بازی در یک لحظه تغییر می‌کند.

وی بیان کرد: از مربیانی نیستم که از کنفرانس خبری فرار کنم. دو بازی هم که در کنفرانس شرکت نکردم محروم بودم. با همین شرایطی که الان در نشست شرکت کردم بعد از باخت هم در نشست شرکت می‌کنم. انشالله که مجبور نشوم هیچ وقت آقای خرمگاه را به نشست خبری بفرستم. 

منصوریان در خصوص فشردگی مسابقات گفت: همیشه در شروع لیگ‌مان یک ایرادی داریم. امسال تابستان تمام عملکرد 4-5 سال گذشته‌مان را مرور کردیم، نزدیک 1.5 ماه وقت داشتیم و امسال کاملا آماده به مسابقات آمدیم و متاسفانه دو هفته هم محروم بودم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی دو بار با سرمربی تیم ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نشست برگزار کردیم و قول و قراری گذاشتیم که اولویت اول را تیم ملی بگذاریم. من این تجربه را از سالی که در نفت بودم کسب کردم که لیست‌ تیم‌مان را از 15 نفر به 24 بازیکن برسانیم و ترکیب اصلی‌مان را از بین ببریم  و در فشردگی لیگ از 24 بازیکن استفاده کنیم و من در این چند سال همیشه با فشردگی مسابقات، بهمن‌ماه و اسفندماه خوبی داشته‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز