خبرگزاری کار ایران

دوست دارم روی توانایی‌های خودم بازی کنم

حسین پورحمیدی :از مصدومیت حسینی ناراحت شدم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۹۷

با اسیب دیدگی حسین حسینی احتمال بازی کردن حسین پورحمیدی درون دروازه استقلال وجود دارد.

به گزارش ایلنا،حسین حسینی در بازی مقابل ذوب‌آهن آسیب دید تا احتمال حضور حسین پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان در ترکیب اصلی استقلال به گوش برسد. وی ابراز امیدواری کرد تا برای حسینی اتفاقی نیفتد و او باز هم بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود.

 شرایط استقلال را بعد از گذشته پنج هفته از لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی بدشانس هستیم. بچه‌ها در این پنج هفته بازی خوبی را انجام دادند. بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و فعلا روی بدش را به ما نشان داده است.

هواداران خیلی نگران نتایج تیم هستند؟

بالاخره هواداران از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس فقط برد می‌خواهند. به آنها می‌گویم که ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم اما متاسفانه بدشانسی می‌آوریم. امیدوارم از بازی امروز مقابل گل ریحان شرایط تغییر کند.

 احتمال دارد با مصدومیت حسینی برای استقلال بازی کنید؟

احتمال دارد این اتفاق بیفتد. سید مصدوم است و خیلی از این اتفاق ناراحت شدم. دیدم او فردای بازی روی دستش یخ گذاشته، از او پرسیدم چه شده که گفت درد دارم. سید خیلی بچه‌ خوبی است و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

 ترسی از بازی کردن نداری؟

هیچ ترسی ندارم ولی یک چیز را دوست دارم بگویم و آن هم این است که دوست دارم روی توانایی‌های خودم بازی کنم نه اینکه کسی مصدوم شود و من درون دروازه قرار بگیرم برای همین هم آرزو می‌کنم که هیچ‌وقت حسینی مصدوم نشود و من آنقدر تمرین کنم که بتوانم برای استقلال بازی کنم.

 بازی مقابل گل ریحان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی است. معمولا بازی مقابل تیم‌های گمنام در جام حذفی همیشه یک هیجان‌های خاصی دارد. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی گام اول را محکم برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز