خبرگزاری کار ایران

نصرتی: استراماچونی تلاش می‌کند فوتبال شناور به نمایش بگذارد / کرجی‌ها ما حمایت کنند نه از استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۹۰

سرمربی تیم گل ریحان البرز گفت: با تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان جوان‌مان اعتمادبه‌نفس پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، محمد نصرتی، سرمربی تیم گل ریحان البرز در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید توانسته‌ایم در آخرین بازی‌مان در لیگ یک نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان‌ ما در طول هفته با روحیه خوب تمرین کردند و همگی آماده هستند تا بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. شرایط تیم ما خوب است، اما چند بازیکن مصدوم داریم و بازیکنی مثل شادکام به این دیدار نمی‌رسد.

نصرتی ادامه داد: قطعاً تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تماشاگران‌شان را با خود می‌آورند، اما از آنجایی که ما میزبان هستیم، از کرجی‌ها می‌خواهیم حمایت‌مان کنند. هر چند که تا الان از ما حمایت شده است. یک نکته بسیار مهم در تیم ما این است که همه از بازیکنان باتجربه و جوان با یک روحیه تمرین می‌کنند و در تمرین نمی‌توانید بفهمید کدام بازیکن باتجربه است و کدام جوان. یکسری بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند.

سرمربی گل ریحان افزود:‌ تعدادی هم بازیکن جوان داریم که در لیگ یک بازی کرده‌اند. سعی کردیم در هفته‌هایی که استراحت داشتیم، با تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان جوان‌مان اعتمادبه‌نفس پیدا کنند. وقتی بازیکنان ملی‌پوش و بزرگ با بازیکنان ما به اصطلاح تنه به تنه می‌شوند، بازیکنان‌مان انگیزه و اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کنند.

نصرتی درخصوص اینکه روی بازیکنان استقلال با توجه به نتایج اخیر فشار است، گفت: من این فشار را به دو صورت تعبیر می‌کنم، اول اینکه وقتی به نتیجه مطلوب نرسند، در اواخر بازی فشار روی آنها زیاد می‌شود. دوم اینکه شاید الان این فشار باعث شود با انگیزه مضاعف به مصاف ما بیایند.

سرمربی گل ریحان گفت: ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. استقلال پس از حضور استراماچونی سعی می‌کند فوتبالی شناور را به نمایش بگذارد. ما تجربه بازی با استقلال را داریم و دیدم که بازیسازی را از خط دفاعی شروع می‌کنند. این تیم با سیستم 2-5-3 در دیدارهای گذشته به خصوص دربی بازی کرده است. قطعاً روی این تیم آنالیز‌هایی داشته‌ایم.

وی در مورد اینکه سیستم 2-5-3 منسوخ شده است، اما ظاهراً استراماچونی به این سیستم علاقه دارد، گفت: فکر کنم آخرین مربی که از این سیستم در فوتبال ما استفاده کرد، امیر قلعه‌نویی بود تا اینکه استراماچونی از این آرایش در دربی بهره برد. ما برای رویارویی با سیستم 2-5-3 و سیستم‌های مشابه آماده هستیم. من در تمرینات استقلال نیستم و نمی‌دانم چرا از این سیستم استفاده می‌کنند، اما شاید استرماچونی صلاح دانسته است که با این سیستم تیمش را وارد زمین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز