خبرگزاری کار ایران

دنیزلی: تلاش می‌کنیم مقابل پاس غافلگیر نشویم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۵۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی با پاس همدان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی مقابل پاس همدان: این اولین باری است که به همدان می آیم و تیم پاس، تیمی که قبلا سرمربی آن بودم، به این شهر آمده است. از این پس، با بازی های لیگ و جام حذفی درگیر خواهیم بود و بازی های جام حذفی با مسابقات لیگ متفاوت است. در بازی های جام حذفی شگفتی های زیادی پیش می آید و ما تلاش می کنیم که دچار غافلگیری نشویم.

وی افزود: می خواهیم مقابل پاس همدان به برتری برسیم، هرچند که اطلاعات زیادی درخصوص تیم حریف ندارم و فقط این را می دانم که پاس، تیم جوان و پرتحرکی است و می خواهیم همچون بازی های لیگ، با جدیت زیادی وارد رقابت های جام حذفی شویم.

دنیزلی ادامه داد: این اولین قدم ما در جام حذفی می باشد و زود است که درخصوص قهرمانی صحبت کنیم. در دیدار فردا، از بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی نداشتند، استفاده خواهیم کرد. مسعود شجاعی برای همگام بودن با تیم، همراه ماست و با وجود محرومیت، به همدان آمده است تا در کنار ما باشد. در همه جای دنیا، فوتبال پیشرفت کرده است و ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. تیم ملی ایران نیز هم در آسیا و هم در جام جهانی، حضور خوبی دارد.

سرمربی تراکتور افزود: می دانم که همدان، از نظر قدمت تاریخی و قدمت انسانی جایگاه خوبی در کشور دارد و آن پاسی که من در آن سرمربیگری کردم، اگر به این شهر منتقل می شد، همدان از نظر فوتبالی نیز در ایران زبانزد می شد.

وی در خاتمه افزود: هدف ما پس از ورود به همدان، فقط عرق گیری بود و با توجه به دور بودن زمین تمرین با هتل، تصمیم گرفتیم که در محوطه هتل، به انجام عرق گیری بپردازیم. می دانم که پاس تیم جوانی است و مربی جوان و زبده ای هم در راس کادرفنی این تیم حضور دارد و مردم شهر همدان نیز باید از چنین تیمی حمایت کنند. محمدرضا خانزاده و مازولا را به علت مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز