خبرگزاری کار ایران

واسعی: امیدوارم در لیست جدید ویلموتس باشم / هدف پیکان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۶۰۹

هافبک تیم پیکان ابراز امیدواری کرد با نتیجه گیری در هفته‌های آینده آنها به هدفشان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است، نزدیک شوند.

سعید واسعی هافبک تیم پیکان در گفت و گو با ایلنا درباره تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: همانطور که برنامه داشتیم طبق آنالیز کادرفنی بازی کردیم و در نیمه دوم بازی حملات خوبی داشتیم که می‌شد گلزنی کنیم اما متاسفانه نشد و بالاخره با یک امتیاز توانستیم بازی را به پایان ببریم.

او ادامه داد: از نظر من در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و نسبت به فولاد بهتر بازی کردیم باید حداقل یک گل را می‌زدیم چون سه چهار موقعیت گل خوب داشتیم. به هرحال نسبت به شرایط آب و هوایی شهر اهواز و بازی خارج از خانه یک امتیاز هم برای ما بد نبود.

واسعی در پاسخ به این سوال که انتظار نمی‌رفت چند روز بعد از شکست پرگل ماشین سازی برابر فولاد بدون گل به تساوی برسند، گفت: به هر حال همه می‌دانند که در فوتبال هیچ چیزی از پیش تعیین شده نیست، شاید در یک بازی شما یک موقعیت داشته باشید و با همان برنده شویم و شاید هم در یک مسابقه چندین موقعیت داشته باشید اما شکست بخورید.

بازیکن پیکان با بیان اینکه برای ادامه مسابقات لیگ برتر با اراده قوی ظاهر می‌شویم، گفت: ما بعد از دو شکستی که در ابتدای لیگ داشتیم با اراده تصمیم گرفتیم که تیم را به شرایط عالی برگردانیم. شخصیت تیمی خوبی داریم و هدف ما بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. الان ما تنها 6 امتیاز با صدر جدول رده بندی فاصله داریم و این نشان می‌دهد که اگر در همین هفته‌ها خوب تلاش کنیم در نیم فصل دوم شرایط مناسب‌تری خواهیم داشت. 

او ادامه داد: ما فقط در بازی اول لیگ یک مقدار ناهماهنگ بودیم و در بازی‌های بعدی واقعا حق ما شکست یا مساوی نبود. در بازی فولاد هم باید حداقل یک گل می‌زدیم. روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امید داریم که رفته رفته بهتر باشیم.

واسعی درخصوص بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر شهدای رزکان کرج گفت: این را می‌دانیم که مسابقات جام حذفی یک سکوی خوب برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. تیم ما شرایط این را دارد که بتوانیم تا فینال هم پیش برویم. شرایط مناسبی داریم و در جام حذفی هم اهداف ویژه‌ای داریم. در این بازی‌ها نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و ما هم از تیم کرجی شاید شناختی نداشته باشیم اما با تلاش ظاهر می‌شویم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

هافبک پیکان در پاسخ اینکه پیش بینی می‌کند در لیست جدید تیم ملی برای اردوی مهرماه حضور داشته باشد یا خیر اظهار داشت: خیلی امیدوارم که در لیست جدید تیم ملی هم حضور داشته باشم. هر بازیکنی در هر رده‌ای آرزو دارد که این افتخار را تجربه کند و بازیکن تیم ملی کشورش باشد. از صمیم قلب آرزو دارم و این را همه بازیکنان می‌دانیم که آقای ویلموتس عملکرد بازیکنان در لیگ برتر را دنبال می‌کنند. تلاشم را انجام می‌دهم که دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم و به فوتبال کشورم خدمت کنم.

سعید واسعی درخصوص رویارویی با نفت مسجد سلیمان در هفته ششم گفت: آنها این فصل در بازی‌های بزرگ مقابل تراکتور و سپاهان به تساوی دست پیدا کرده‌اند و یک پله پایین‌تر از ما در جدول رده بندی هستند. چون بازی در خانه ماست به دنبال سه امتیاز خواهیم بود و با احترام به تیم حریف برای برد به زمین می‌رویم. در حال حاضر تیم متحدی داریم و کادر مدیریتی و کادرفنی همه برای یک هدف تلاش می‌کنند. آقای فرکی یکی از بهترین سرمربیانی بوده که با آنها کار کرده‌ام و امیدوارم که باعث سربلندی ایشان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز