خبرگزاری کار ایران

نصرتی: باید مراقب باشیم تا اسیر تجربه استقلال نشویم / هواداران کرجی به ورزشگاه بیایند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۵۵۲

سرمربی گل ریحان البرز در استانه بازی حساس مقابل استقلال در جام حذفی حرفهای جالبی را برزبان آورد.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال در پیش خواهیم داشت. اولین تیم لیگ برتری است که قرار است با آنها بازی کنیم و باید قبول کنیم که استقلال یک تیم بسیار خوب در تاریخ فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: درست است که آنها در پنج هفته نخست عملکرد خوبی را در لیگ نداشته‌اند اما فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند و به قول استراماچونی گل‌هایی هم که دریافت کرده‌اند بعد از دقیقه 90 بوده است. باید خیلی مراقب باشیم که اسیر تجربه آنها نشویم.

سرمربی گل ریحان افزود: ما در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و با بچه‌ها تک به تک صحبت کردیم. آنها مقابل تیم‌های پرطرفدار ایران خوب بازی می‌کنند و همین مرا امیدوار کرده است.

نصرتی در خصوص اینکه این روزها استقلال شرایط خوبی ندارد و این بهترین فرصت برای این تیم است، خاطرنشان کرد: ما پیش از لیگ، یک بار مقابل استقلال سه بر یک بازنده شدیم که دو گل را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. در آن بازی من از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کردم اما شرایط این روزهای استقلال دو حالت دارد؛ یا فشاری که روی این تیم است باعث می‌شود آنها با انگیزه و جدیت زیاد در میدان حاضر شوند و یا اینکه فشار روی این تیم باعث می‌شود همچون بازی‌های قبلی عملکرد خوبی نداشته باشیم.

وی در خصوص شرایط تیم خودش اذعان داشت: در لیگ یک شش بازی انجام داده‌ایم که سه برد و سه تساوی به دست آوردیم. شرایطمان بد نیست. از هواداران کرجی هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند.

نصرتی در خصوص شرایط پرسپولیس هم بیان داشت: پرسپولیس پس از بردی که در دربی به دست آورد در بازی با سپاهان عملکرد خوبی نداشت. درست است که آنها چند برد در لیگ به دست آورده‌اند اما شرایط تیمی‌شان، حتی اگر پنالتی استقلال در دربی گل می‌شد شرایط آن بازی هم فرق می‌کرد. فکر می‌کنم باید به کالدرون هم مانند استراماچونی زمان بدهند تا با جو فوتبال ما آشنا شوند.

سرمربی گل ریحان در پایان درخصوص عملکرد جونیور مهاجم پرسپولیس گفت: تا الان که عملکرد خوبی نداشته درواقع فاکتور شاخصی ندارد که آن را مهاجم برتری بدانیم. بازیکنانی که از خارج به لیگ ما می‌آیند باید یک برتری نسبت به بازیکنان خودمان داشته باشند که این بازیکن هیچ برتری خاصی در این باره ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز