خبرگزاری کار ایران

مشکل جدید آبی‌پوشان در دو هفته آینده لیگ برتر؛

بحران در اردوگاه استقلال؛ حسین حسینی مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۳۷۵

گلر استقلال به دلیل مصدومیت دو دیدار بعدی تیمش را از دست داد تا یک مشکل به جمع مشکلات استراماچونی اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در شرایطی که روز گذشته در دیدار با ذوب آهن و در هفته پنجم بازی‌ها به تساوی 2-2 مقابل ذوب آهن رضایت داد و همچنان در حسرت اولین برد خود باقی ماند و حالا در این شرایط با دردسر جدیدی هم مواجه شده است.

از استقلال خبر می‌رسد که حسین حسینی، گلر آبی‌پوشان در جریان دیدار تیمش با ذوب آهن درگیر مصدومیت شده و اگرچه شدت این مصدومیت و میزان دقیق دوری او از میادین مشخص نیست ولی پیش بینی شده وی حداقل دو هفته بعدی لیگ را از دست داده و از تیمش دور خواهد بود.

با توجه به اینکه استقلال گلر مطمئنی روی نیمکت خودش ندارد این موضوع می‌تواند در شرایطی که آبی‌پوشان به دلیل نتایج ضعیف تحت فشار هستند اوضاع آبی‌ها را سخت‌تر از قبل کند.

استقلال در هفته ششم و هفتم باید به ترتیب در تهران با گل‌گهر و سایپا دیدار کند و در صورتی که حسینی واقعاً موفق به حضور در ترکیب آبی‌ها در این دو بازی نشود، استراماچونی ناچار به استفاده از حسین پورحمیدی خواهد بود. گلری که از استقلال خوزستان به جمع آبی‌پوشان اضافه شده و نسبت به عملکرد او تردید‌هایی وجود دارد.

از طرفی خود حسینی عملکرد ضعیفی در دیدارهای گذشته آبی‌پوشان داشته و روی اکثر گل‌هایی که دریافت کرده مقصر است و یکی از متهمان ردیف اول نتایج ضعیف استقلال محسوب می‌شود و چه بسا این فرصت ایجاد شده برای تغییر در چهارچوب دروازه آبی‌پوشان برای این تیم مثبت باشد و پورحمیدی بتواند از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کرده و تبدیل به رقیبی جدی برای حسینی در ترکیب اصلی استقلال در ادامه فصل شود.

آبی‌پوشان علاوه بر این دو بازی لیگ، روز دوشنبه باید مصافی هم در جام حذفی با گل ریحان البرز داشته باشد که بازی حساس و مهمی خواهد بود.

به هر حال باید منتظر نتایج آزمایش‌های حسینی و مشخص شدن میزان دقیق دوری او از میادین بود و باید دید کادرفنی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز