خبرگزاری کار ایران

مهدی ترکمان در گفتگو با ایلنا:

در عملکرد خوبم تمامی بازیکنان تیم سهیم هستند/امیدوارم پای مهاجمان پارس به گلزنی باز شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۳۷۱

مهدی ترکمان در خصوص بازی مقابل نساجی،عملکرد خوبش و رقابت‌های جام حذفی صحبت کرد.

مهدی ترکمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی پارس جنوبی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی سختی انجام دادیم. نساجی درخط جلو تیم بسیار خوب و یک دستی است و بازیکنان باکیفیت و توامندی دارد. متاسفانه تیم ما در دو صحنه غافلگیر شد دو گل دریافت کرد اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و گل‌های خورده را جبران کنیم.

ترکمان در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: صحنه‌ی به خصوص و بحث برانگیزی وجود نداشت که بخواهم به آن اشاره کنم. در کل داوری بدی را شاهد نبودیم.

وی در خصوص عملکرد خوب و حضورش در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ گفت: تمامی بازیکنان تیم را در عملکرد خوبم و پاس‌هایی که دادم سهیم می‌دانم زیرا این عملکرد خوب به هماهنگی و یکدلی تمامی بچه‌ها برمیگردد.خداراشکر می‌کنم توانستم برای تیم پارس‌جنوبی مثمرثمر باشم و امیدوارم که این روند خوبم ادامه‌دار باشد از تمامی بازیکنانی هم که پاس‌هایم را به گل تبدیل کردند تشکر می‌کنم.

مدافع پارس جنوبی درباره اینکه مهاجمان تیمش در بازی‌های گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند، اظهار داشت: بازیکنان ما دردفاع باهمدیگر دفاع و در حمله نیز باهم‌دیگر حرکت می‌کنند. اگردقت کرده باشید بازی مقابل نساجی محمد ابراهیمی به زیبایی و با تجربه تمام فوتبال بازی کرد و با یک پاس گل محمد نوری را صاحب موقعیت و گل کرد. شاید اگر بازیکنان جوان تیم بودند نمیتوانستند همچین عملکرد خوبی داشته باشند و تیم را در آن لحظه مهم از فشار دربیاورند. انشاالله با گذر زمان شرایط تیمی ما بهتر خواهد شد و بازیکنان خط جلوی ما هم پایشان به گلزنی باز خواهد شد.

وی درباره اشتباه خط دفاعی پارس روی گل اول نساجی افزود: نمیتوان گفت اشتباه، یک لحظه یکی از بازیکنان جابه جا شد و نتوانست یارش را بگیرد و توپ رفت و بلوکه شد و به طور شانسی افتاد جلوی پای بازیکن حریف و آن‌ها به گل رسیدند این قانون فوتبال است و بعضی مواقع این اشتباهات رخ می‌دهد.

ترکمان در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی این تیم پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی و دیدار برابرذوب آهن در رقابت‌های جام حذفی گفت: اولین بازی‌مان در رقابت‌های جام حذفی این هفته روز دوشنبه برابر ذوب آهن است به دلیل حساسیت بالا بازی سختی خواهد  بود. بعد از آن به فاصله چند روز  باید در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر برویم. بدون شک با تمام وجود در این دیدار حاضر می‌شویم امیدوارم که بتوانیم با عملکرد خوب سربلند از زمین خارج شویم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز