خبرگزاری کار ایران

خطیبی: مسحتق برتری بودیم/ موقعیت‌هایمان باید تبدیل به گل شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۴۸

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که شایسته برد برابر شاهین شهرداری بودند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: شایسته این پیروزی بودیم و معتقدم در 30 دقیقه اول نباید با پنالتی به گل می رسیدیم. پنالتی به جای خود، اما 4، 5 موقعیت داشتیم که باید از طریق آنها گل می‌زدیم که به دلیل عدم تمرکز و بی‌دقتی از دست رفت.در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که ایجاد کردیم، بازیکنان توانستند خواسته‌های ما را انجام دهند. تیم عبدالله ویسی نیز تیم خوبی است. درست است که شاهین شهرداری نتیجه دلخواهش را نگرفته، اما تیم خوبی است. ویسی یک مربی خوب و باشخصیت است و برای آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنان، مدیریت و هواداران تشکر می‌کنم. همچنین از رئیس هیئت مدیره که کمک روحی زیادی به تیم کرد. از فردا این بازی را از ذهن‌مان پاک می‌کنیم. شادی برای بازی با شاهین تا فردا است و امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم، در آینده بهتر کار کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: درست است که در چند بازی نتیجه نگرفتیم، اما آنهایی که بازی تیم ما را می‌بینند، راضی هستند. ما موقعیت ایجاد می‌کنیم و تلاش‌مان این است که مشکلات را برطرف کنیم. در بازی امروز از 2، 3 بازیکن امید استفاده کردیم که عملکرد خیلی خوبی داشتند.

خطیبی عنوان کرد: روز گذشته مسیح زاهدی و فرید بهزادی دچار مشکل شدند. در چنین شرایطی و در زمانی که یک تاکتیک را در نظر گرفته‌ایم، این مصدومیت‌ها کار را سخت می کند. به هر حال خدا را شکر که نتیجه مورد نظر را گرفتیم.

وی در پاسخ به این موضوع که به نظر می‌رسد خط دفاعی و دروازه ماشین‌سازی باعث کمرنگ شدن عملکرد تیم می‌شود، گفت: تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، ایرادهایی دارند و ما هم سعی می‌کنیم که این ایرادها را برطرف کنیم. وقتی به یکباره دو بازیکن مصدوم می‌شوند، کار سخت می‌شود و این موضوع نیز در ایراداتی که می‌گویید، تاثیرگذار بوده است. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم تا زحمات بچه‌ها هدر نرود.

سرمربی ماشین‌سازی درباره صحبت ویسی که گفته بود تیمش عمداً در این بازی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: این بازی 6 امتیازی بود. حریف هم زخم‌خورده بود، چون در بازی قبلی‌اش باخت. امروز باهوش‌تر بازی کردیم و با تمرکز بالاتر توانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم و پیروز شویم. گل اولی که دریافت کردیم، روی اشتباه خودمان بود. ویسی دوست من است و حرف‌هایش برایم قابل احترام است.

خطیبی درباره این موضوع که عدم حضور بازیکن باتجربه در ترکیب تیمش احساس می‌شود، گفت: انتظار دارم بگویید که چند بازیکن جوان امروز به زمین آمدند و کار را درآوردند. ممکن بود بازیکنان باتجربه هم نتوانند این کار را انجام بدهند.

وی درباره اعتراض به داوری اظهار داشت: درباره داوری حرف نمی‌زنم. در کلاس داوری گفته بودند که اگر خطایی رخ بدهد، می‌توان بازی را سریع شروع کرد، اما داور سوت زد. ما هم از او سوال کردیم و مسئله خاصی نبود.

سرمربی ماشین‌سازی درباره نیمکت‌نشینی حامد لک گفت: هم لک و هم حیدری‌نیا دروازه‌بان اول ما هستند. در بازی قبلی یک باخت دور از انتظار داشتیم و زمان به اندازه کافی در اختیار نداشتیم  تا حامد لک را به شرایط قبلی‌اش برسانیم. دو دروازه‌بان خوب و آماده داریم و سعی‌مان بر آن است که لک را به لحاظ جسمی و روحی آماده کنیم.

خطیبی درباره تعویض سامان نریمان‌جهان عنوان کرد: با توجه به فاصله نزدیک مسابقات، بدن سامان تحلیل رفته بود. من هم او را از ترکیب بیرون آوردم و تا استراحت کند. این کار به دلیل بازی با پرسپولیس نبود، چون ما 25 بازیکن داریم که می خواهیم بهترین‌ها در زمان باشند.

وی در خصوص این برد پس از شکست سنگین در بازی قبلی با پیکان خاطرنشان کرد: کادر فنی و مسئولان باشگاه در این هفته خیلی به ما کمک کردند و ما هم تلاش کردیم تا روی مسائل فنی و روحی تیم کار کنیم. اینکه تیمی پس از یک باخت سنگین بتواند یک نتیجه خوب کسب کند، قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز