خبرگزاری کار ایران

تابش: یک جنگ تمام عیار را شاهد بودیم/ حرکت آقایی را تایید نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۴۰

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط بازی با پرسپولیس و اتفاقات پیرامونی آن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود تابش بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های خوب وقدرتمند مملکت هستند. امروز جنگ تمام عیار و جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه فحاشی هواداران تنها نقطه ضعف این دیدار بود، افزود: رفتارهای غیراخلاقی هواداران درست نبود.  امیدوارم با توجه به فراهم شدن زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، حداقل شرایط را از نظر فرهنگی فراهم کنیم. امروز جوانانی را روی سکوها دیدم که مشغول تماشای بازی بودند اما شرایط مناسب نبود. فحاشی به طور کُر و سمفونیک، مناسب نیست.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: دو تیم هیج مشکلی با هم ندارند اما نمی‌دانم چرا هواداران این کارها را انجام می‌دهند؟

او درباره محرومیت سعید آقایی از سوی کمیته انضباطی به علت انتشار تصویری بر علیه پرسپولیس گفت: ما حرکت آقایی را تایید نمی‌کنیم. بیانیه‌ای هم که روز گذشته صادر شد، منتسب به سپاهان است اما از طرف ما نبود.

تابش درباره اطلاعیه کمیته اخلاق و فراخواندن او به کمیته انضباطی به علت صدور این بیانیه، تاکید کرد: من عادت کردم ۱۵ روز یک بار در کمیته اخلاق حاضر شوم. اگر لازم باشد مجددا توضیحات را ارائه می‌دهم. تصاویری داریم که رفتارهای بدتری از سوی تیم حریف صورت گرفته است. تاکید می‌کنم که رفتار سعید آقایی و عکس منتشر شده در فضای مجازی را قبول ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران تیمش در این بازی مشکلی داشتند گفت: هواداران ما مشکلی نداشتند. از آقای انصاری فرد تشکر می کنم. مشخص بود که با لیدرها و  هواداران صحبت کرده بودند. من از مدریت پرسپولیس ممنونم و از یگان ویژه کمال تشکر را دارم.

تابش درباره گذشت شش ماه از بازی نیمه نهایی جام حذفی و عدم تعهد سپاهان به خسارت وارد شده به اموال خبرنگاران و عکاسان در این بازی باشگاه گفت: هنوز شش ماه نشده اما اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر رای هم صادر نشده بود، ما خسارت خبرنگاران را می دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز